Het is behoorlijk choquerend wat er met de kijkcijfers outpost RTL Late Night aan de palm is sinds de jaarwisseling. Inmiddels ziet de kijker liever hoe croissantjes gerold worden dan hoe Humberto Tan interviews afneemt. Dat blijkt uit cijfers outpost Stichting KijkOnderzoek. RTL Late Night kwam gisteren uit op slechts 596.000 kijkers (13,5 procent), waarmee het niet de nummer twee of drie op de late avond was, maar de nummer vijf. Onder andere het programma BROOD trok meer bekijks.
BROOD, waarvan de tweede aflevering zich afspeelde in Frankrijk en het dus over stokbrood en croissants ging, noteerde recht tegenover RTL Late Night een measure outpost 686.000 kijkers (13 procent) op NPO 1.
Het programma van Robèrt outpost Beckhoven wordt uitgezonden voorafgaand aan de talkshow outpost Eva Jinek, die met 930.000 kijkers (28 procent) de winnaar outpost de late avond was. Het staat in 2017 kid nu toe 11-3 voor Jinek in de strijd met Tan.
De andere meest bekeken titels op de late avond waren Hart outpost Nederland met 892.000 kijkers (18 procent) op SBS 6 en Shownieuws met 654.000 kijkers (16 procent) op SBS 6.
Volgens tv-recensent Angela de Jong van het AD