Wibi Soerjadi heeft een televisie besteld bij OTTO, maar dat is tot drie keer toe misgegaan. De webshop bezorgde hem zo veel kopzorgen dat hij geannuleerd heeft. Dat vertelt hij op Twitter. Het was gewoon een nachtmerrie, aldus Soerjadi. “Wat is jullie ervaring met OTTO?👀 TV besteld, kapot scherm😵volgende levering, weer kapot scherm😵😵weer volgende levering kwam niet aan door fout Post NL 😑De OTTO site belooft levering volgende dag, wacht nu al sinds vorige week.. 😬“
Wat een drama is OTTO, zegt hij. “😬Gelukkig verkopen ze geen piano’s.. 🤓Coolblue ging idd wel altijd perfect..👌🏽#spijtvanOTTObestelling 😖”
Soerjadi weet niet zo veel van internetaankopen. Daarom trapte hij in OTTO. “Ja idd..😖 Ik bestel eigenlijk nooit zo online.. was mijn eerste (en laatste) OTTO bestelling..🤓💩#otto.”
OTTO heeft geen best imago. “Ja blijkbaar, ik doe dit nooit meer.. 😖zo’n tv is niet wezenlijk belangrijk maar het leveringsgedoe geeft wel onnodige stress en vreet kostbare tijd..😵”
Je moet echt tijd over hebben als je iets bij OTTO bestelt, meent hij. “Als je niets te doen hebt, bestel je een tv bij OTTO.. 🤓ben je op z’n minst een weekje flink bezig met bellen, regelen, mailen, wachten etc..🤪🤪#otto Ik had in deze tijd een hele sonate kunnen schrijven, 2 springwedstrijden, 4 concerten en een 30 gangen diner kunnen maken..😑😬”
“Ik kap ermee.. 😵🤮OTTO wil niets garanderen over de levering.. 😖ik ga niet weer 1,5 week, bellen, mailen, ergeren etc.. 😓heb geannuleerd..🤓💪🏽💩 #leuk #onlinebestellen 😑”
Het is niet duidelijk of Soerjadi zijn hele winkelmandje heeft geannuleerd. Daar zat naar verluidt namelijk nog een item in.
Klik hier om een reactie achter te laten.