Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Zondag op vier
    • The Floor
    • Prijzenjacht!
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
    • Prijzenjacht!
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

‘Waarom krijgen tv-shows meer aandacht dan vlogs?’

26 januari 2018 door admin

Yuyan Vuurmans, manager bij ‘social influencers’-bureau SocialReblz, vindt het grappig dat ‘menig YouTubevideo vaker wordt bekeken dan DWDD, Jinek en Zomergasten samen’, maar dat die tv-programma’s ‘oneindig meer aandacht’ krijgen in de media. Dat zegt ze in Het Parool. De aanstelvlog van Bibi Breijman, de vriendin van Waylon, is bijvoorbeeld al 665.000 keer bekeken, meer dan een gemiddelde Zomergasten-aflevering. Toch is die talkshow veel meer besproken.

Die enorme focus van media op tv vindt Vuurmans lachwekkend, terwijl de moderne mens volgens haar al lang is overgelopen op internet. “Daar moet ik dan altijd een beetje om lachen. De kracht en het bereik van Nederlandse influencers worden nog steeds onderschat.”

De wereld van de YouTubers is veel professioneler dan door veel mensen wordt gedacht, zegt ze. “Met name door ‘oude’ media wordt er nog weleens lacherig over gedaan, alsof het alleen maar meisjes zijn die inhoudsloos over make-up praten.”

De adverteerder loopt echter niét achter, want die weet al lang dat online video een heel krachtig middel is om een specifieke doelgroep te bereiken, aldus Vuurmans.

Bedrijven kunnen bij online video véél specifieker adverteren, legt ze uit. Als voorbeeld noemt ze vlogger Sophie Milzink. “We weten precies wie naar haar video’s kijken: tussen de 18 en 25 jaar, zestig procent vrouw en veertig procent man, bijna allemaal Nederlands. Die informatie is heel waardevol voor adverteerders.”

Het Parool-artikel ‘De gemene deler’ over de wereld van YouTube en vloggers kunt u lezenvia Blendle.

Foto: YouTube

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Zondag op vier
  • The Floor
  • Prijzenjacht!
  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store



Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media