Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

VI-mannen eisen één reclameblok minder van De Mol

4 september 2018 door admin

Wilfred Genee gaat vrijdag om tafel met de directie van Talpa TV om te praten over de vele reclame-onderbrekingen en de programmaduur van Veronica Inside. Dat vertelt Johan Derksen vandaag in het AD. Veronica Inside duurt geen anderhalf maar twee uur en wordt maar liefst vier keer onderbroken door reclame. “We hebben liever eentje minder. Het is storend, voor de kijkers maar ook voor ons. Als dat zo doorgaat, vrees ik dat de kijker afhaakt. Dat zou ik als kijker na het vierde blokje wél doen.“

Derksen begrijpt dat De Mol geld wil verdienen. “We hebben alle begrip voor commerciële tv en weten dat we voor een flinke salarispost zorgen. Dat moet hij terugverdienen. Toch vinden wij twee uur erg lang en het aantal reclameborden overdreven.”

Het is ook vervelend om ‘steeds weer op gang te komen na neen reclameblok’, aldus Derksen. “Zit je in een lekkere flow, komt er zo’n blok van acht minuten. Steeds weer moet je dan die chemie creëren. Dat valt na de vijfde keer niet meer mee.”

Volgens Derksen is Talpa al op de hoogte van de kritiek. “We hebben dat vooraf aangegeven, maar het is niet zo dat ze bij Talpa dan zeggen: we komen aan jullie wensen tegemoet. Wilfred praat deze week met de directie maar ik heb geen enkele hoop dat John hierin meegaat.”

Het AD-artikel ‘VI-trio wil één reclameblok minder: ‘Anders haakt de kijker af’’ kunt u hier lezen.


Dit bericht is geplaatst
op 04-09-2018 at 12:45 in de categorie SBS, Talpa.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media