Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Tv-reclamemarkt stijgt voor derde kwartaal op rij

23 oktober 2018 door admin

De tv-sportmarkt zit voor het derde kwartaal op rij in de lift. Er ging in het afgelopen kwartaal 146 miljoen euro in om, een stijging van 2,3 procent ten opzichte van vorig jaar. Dat heeft tv-marketingorganisatie Screenforce laten weten. Voorzitter Ton Rozestraten is erg tevreden. “De stijging in de tv-spotmarkt voor het derde kwartaal op rij laat zien dat adverteerders de effectiviteit en bereik van televisie weten te waarderen en hiervoor ook budgetten vrijmaken“, laat hij weten.

Hij vervolgt: “Dat betekent niet dat wij onze ogen sluiten voor de uitdagingen waar we als TV-broadcasters voor staan. Die gaan we vol aan, gesteund door het vertrouwen dat wij van adverteerders hebben gekregen in de afgelopen kwartalen.”

Ook de online-video-markt zit in de lift, aldus Screenforce, waarin NPO, RTL, Talpa TV en BrandDeli verenigd zijn. “Met een bestedingsniveau van 6,4 miljoen euro is de OLV-spotmarkt gestegen met maar liefst 18,4 procent.”

De bestedingen in de OLV-spotmarkt betreffen zowel campagnes op de eigen platforms van de Screenforce-broadcasters als campagnes op hun eigen YouTube-kanalen.

In het derde kwartaal van 2018 hebben in totaal 671 adverteerders tv-spotcampagnes ingezet. Dit is 5 procent meer dan in hetzelfde kwartaal van 2017. Met elkaar hebben de adverteerders voor 940 merken geadverteerd op tv.

De tv-reclames zijn wel minder vaak bekeken. In de basisdoelgroep 20-54-jarigen zijn 291.176 GRP’s gerealiseerd. Dit is 7 procent minder dan in 2017.


Dit bericht is geplaatst
op 23-10-2018 at 9:15 in de categorie Overige.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media