Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Talpa Network zet punt achter Net5

26 september 2019 door admin

Talpa Network geeft tv-zender Net5 een nieuw logo en een nieuwe vormgeving om de samenwerking met het tijdschrift LINDA. te onderstrepen. Onderdeel daarvan is dat er nu een punt achter de zendernaam staat. Dat heeft het mediabedrijf laten weten. De punt achter de merknaam Net5 is ontworpen door de ontwerpstudio CapeRock uit Amsterdam. “Het ontwerp van het logo is bovendien voorzien van de subline ‘Powered by LINDA.’“, legt creatief directeur Dann Smit uit.

De logo’s van beide mediamerken lijken nu sterk op elkaar. “Het merksysteem biedt hiermee antwoord op de complexe vraag om de visuele verbinding van de merken Net5 en LINDA te maken.”

Annelies Sitvast, zendermanager bij Net5, zegt: “Een nieuwe vormgeving is voor een zender en merk altijd een bijzonder moment. Samen met CapeRock hebben we de visuele identiteiten van twee sterke merken weten samen te brengen in een frisse, eigentijdse vormgeving, die binnen het huidige medialandschap een uniek karakter heeft. Een mooie stap in de nieuwe samenwerking tussen Net5 en LINDA.”

Jildou van der Bijl, creatief directeur bij Net5, vult aan: “Het was ontzettend fijn samenwerken met CapeRock. Wij zijn geweldig trots op het resultaat: een stevig logo dat aanschurkt tegen het LINDA.-logo, maar toch op zichzelf staat, een beeldtaal die perfect past bij het vrouwelijke en meer urgente gevoel van het nieuwe Net5. Een vormgeving die onderstreept dat we van Net5 de leukste vrouwenzender van Nederland willen maken.”

Buiten het logo om wordt Net5 nog wel zonder hoofdletters en zonder punt geschreven.

Zie ook:

CapeRock Promo – NET5 Powered by Linda. from CapeRock on Vimeo.


Dit bericht is geplaatst
op 26-09-2019 at 9:30 in de categorie SBS.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media