Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Story-baas gelooft niet in ondergang papieren media

2 augustus 2017 door admin

Guido den Aantrekker, de baas van entertainmentblad Story, gelooft niet in de ondergang van papieren media. Dat zegt hij in een interview met DeRedactie.nl. Story heeft een betaalde oplage van zo’n 66.000 printexemplaren en het is in de huidige tijd niet makkelijk om dat in stand te houden. Toch is Den Aantrekker optimistisch. “Print is voor zwartkijkers een gepasseerd station waarlangs de laatste trein inmiddels bergafwaarts rijdt. Ik ben een positief ingesteld mens en zie het zonniger in.”

Den Aantrekker denkt dat een merk als Story moet kunnen blijven renderen. “Mits je je lezers tot op de vierkante centimeter papier exact blijft voorzien van wat ze wensen.”

Wereldwijd blijft de interesse in entertainment groeien, benadrukt hij. “Het zou vreemd zijn als we daar als A-merk in dat genre niet van kunnen meeprofiteren. De snelheid van online en sociale media kun je als tijdschrift nooit winnen, maar ik zie in print kansen voor stabilisering en her en der zelfs nog enige groeipotentie.”

De tijdschriftbaas wijst erop dat de bevolking snel vergrijst. “Het verlangen naar recreatieve quality time neemt toe – ook bij millennials trouwens – en hoe drukker en chaotischer het online wordt, hoe meer de dedicated doelgroep behoefte krijgt aan oase-momenten en ‘guiding by experts’.”

“Het tijdschrift wordt een premiumproduct, een presentje, dat je jezelf of een ander gunt, en waar je de tijd voor wilt nemen. Ook iets waar adverteerders érg happy van worden.”

Jongere aanwas wordt online beter bediend, geeft hij toe. “Ook daar heeft Story het afgelopen halfjaar zevenmijlsstappen gemaakt: ons online bezoek schiet, zonder enige overdrijving, met honderden procenten per maand omhoog.”

“Alles bij elkaar zie ik nog steeds een verre horizon voor Story.”

Het interview met Guido den Aantrekker kunt u lezenop DeRedactie.nl.

Foto: Story/Roland Gaedtgens

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media