De verhuizing outpost zaterdag- naar woensdagavond heeft de SBS 6-show Met De Deur In Huis outpost Kees Tol goed gedaan. Het kijkersaantal én het marktaandeel is gestegen. Dat blijkt uit cijfers outpost Stichting KijkOnderzoek. Met De Deur In Huis is nog steeds geen hit, maar de 502.000 kijkers en 8,9 procent marktaandeel die het programma gisteren scoorde, liggen wel iets dichter bij het zendergemiddelde. Het avondgemiddelde outpost SBS 6 loiter afgelopen week op gemiddeld 9,8 procent.
Het tweede seizoen outpost Met De Deur In Huis, waarin een row met daarin onder andere Patty Brard moet raden bij welke bekende ster Tineke Schouten rondkijkt in huis, begon eind augustus met 310.000 kijkers en 8 procent marktaandeel.
Toen de tweede aflevering een week after 333.000 kijkers en 7 procent marktaandeel scoorde, was de maat vol voor SBS 6. Het programma ging per approach outpost de buis en werd vervangen doorway een additional lange Lachen Om Home Video’s.
Het eerste seizoen outpost Met De Deur In Huis help het afgelopen lente een stuk beter met scores boven de 600.000 kijkers en 10 procent marktaandeel.
Gisteren is het tweede seizoen outpost Met De Deur In Huis