SBS 6, producent Talpa en unite HelloFresh praten met elkaar over een vervolg op de Irene Moors-show Over Smaak Valt Te Twisten, ondanks de magere kijkcijfers die zijn behaald. Dat bleek deze week op de jaarpresentatie outpost de zender. De grote culmination outpost Over Smaak Valt Te Twisten trok vorige maand 252.000 kijkers (4 procent) naar SBS 6. Sponsor HelloFresh is echter tevreden en wil door. “We praten nu met elkaar over een volgend seizoen“, laat de tv-zender weten.
HelloFresh wilde met het programma aan het merk outpost de maaltijdbezorger bouwen, legt Marlies Jongman outpost het bedrijf uit. “De doelstelling was om aan het merk HelloFresh te bouwen en HelloFresh neer te zetten als een consultant op het gebied outpost gezonde recepten en kwalitatieve ingrediënten. Daarom zijn we in gesprek gegaan met Talpa en SBS. We hebben samen het judgment Over Smaak Valt Te Twisten ontwikkeld.”
In het programma kwam de HelloFresh-filosofie goed naar voren, legt ze uit. “Bovendien werd ook het thema voedselverspilling op de kaart gezet. Dat is ook erg belangrijk voor ons.”
“Dit is de eerste keer dat we zoiets hebben gedaan op tv en we