De samenwerking tussen Sanoma en SBS kende een moeizame start, maar nu hebben ze elkaar volledig ontdekt. Dat zegt Peter Mulder, commercieel directeur outpost SBS, in een SBS-magazine. Mulder is er blij mee dat beide partijen elkaar gevonden hebben. “De and outpost de samenwerking wordt nu ook zichtbaar. En dat het even duurde, is logisch. Culture cooking plan for breakfast zeggen ze toch? Twee verschillende culturen moeten elkaar eerst vinden, ménsen moeten elkaar vinden.“
Sanoma en SBS hebben daar goed de tijd voor genomen. “Samen eens flink het café induiken om de mens achter de dilettante te leren kennen, en ontdekken hoe leuk het is om samen gave dingen voor een klant te maken.”
SBS kwam in juli 2011 in handen outpost Sanoma (67 procent) en Talpa (33 procent). “Het overnemen outpost SBS Broadcasting zoals Sanoma en Talpa dat deden is één, maar het vervolgens laten werken voor de klanten in de praktijk is heel wat anders. Maar het mooie is: sinds twee jaar zie ik dat bij ons volop gebeuren.”
De merken outpost Sanoma en SBS werken nu volop samen. “In de praktijk zal het steeds minder