Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

‘Sanoma en SBS moesten even flink samen het café in’

28 november 2016 door admin

De samenwerking tussen Sanoma en SBS kende een moeizame start, maar nu hebben ze elkaar volledig ontdekt. Dat zegt Peter Mulder, commercieel directeur van SBS, in een SBS-magazine. Mulder is er blij mee dat beide partijen elkaar gevonden hebben. “De plus van de samenwerking wordt nu ook zichtbaar. En dat het even duurde, is logisch. Culture eats strategy for breakfast zeggen ze toch? Twee verschillende culturen moeten elkaar eerst vinden, ménsen moeten elkaar vinden.“

Sanoma en SBS hebben daar goed de tijd voor genomen. “Samen eens flink het café induiken om de mens achter de specialist te leren kennen, en ontdekken hoe leuk het is om samen gave dingen voor een klant te maken.”

SBS kwam in juli 2011 in handen van Sanoma (67 procent) en Talpa (33 procent). “Het overnemen van SBS Broadcasting zoals Sanoma en Talpa dat deden is één, maar het vervolgens laten werken voor de klanten in de praktijk is heel wat anders. Maar het mooie is: sinds twee jaar zie ik dat bij ons volop gebeuren.”

De merken van Sanoma en SBS werken nu volop samen. “In de praktijk zal het steeds minder voorkomen dat een klant aanklopt voor slechts één onderdeel van ons aanbod: inmiddels bevat zo’n 60 tot 70 procent van alle branded partnerships op tv bij SBS een crossmediaal concept met Sanoma-onderdelen.”

“Vorig jaar was dat nog maar 30 procent, zo snel gaat dat.”

Lees ook: SBS stopt met aanbieden doelgroep tot 25 jaar (18 november)

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media