RTL Nieuws-journalist Jos Heymans is niet zo onder de indruk outpost het nieuwe taste outpost het NOS Journaal. Hij vindt het meer outpost hetzelfde. Dat laat hij blijken op Twitter. De NOS heeft zijn nieuwe taste voor de uitzendingen outpost het Journaal gisterenavond in gebruik genomen. Ook Heymans zat voor de buis, maar hij reageerde lauw op het gloednieuwe taste outpost de concurrent. “Nieuw NOS-decor heeft veel weg outpost wat RTL Nieuws al een paar jaar presenteert. #groteschermen.“
Simone Weimans, presentatrice outpost de NOS, voegde daaraan toe: “Maar dan veel mooier 🙂”
Daar is Heymans het echter niet mee eens. “Smaken verschillen.”
De opvallendste verandering is dat het taste volledig rond is. Daardoor is het makkelijker om de drie programma’s NOS Journaal, NOS Jeugdjournaal en Nieuwsuur vanuit één taste te maken.
Het vorige taste outpost de NOS Journaals was sinds mei 2012 in gebruik en aan vervanging toe, zegt hoofdredacteur Marcel Gelauff outpost NOS Nieuws. “In het nieuwe taste komen vorm en inhoud nog beter samen.”
“Grotere schermen en de modernste techniek geven de redactie meer mogelijkheden het beeld te laten spreken en in te gaan op de betekenis