Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

‘RTL-ster Anna Nooshin belazert Instagram-volgers’

24 juli 2017 door admin

Anna Nooshin, bekend van Boulevard, belazert haar Instagram-volgers door de teneur van de reacties op haar posts te beïnvloeden. Dat heeft de Volkskrant ontdekt. Als uithangbord van de leegheid van het bestaan prijst Nooshin op haar social-media-account allerlei ditjes en datjes aan. Zo stond ze laatst aan een door Shell gesponsorde waterfles te lurken. Met de opbrengst van die flesjes wordt plastic opgeruimd op Haïti. Prima actie, maar ondertussen bevuilt Shell de rest van de wereld.

De volgers van Nooshin keerden zich dan ook tegen de social-media-ster. Shell in een positief daglicht is volgens hen niet kies. “Ik had jou echt anders ingeschat“, klonk het.

Aangezien Shell heeft betaald voor de aandacht van Nooshin, zijn negatieve reacties niet bepaald welkom. Daarom kwam Nooshin met een statement. Ze sprak van ‘een mooi begin’ en dat ‘alle beetjes helpen’.

Daarop regende het ineens positieve reacties. “Lieverd, fantastisch initiatief!“, klonk het opeens. En iemand anders: “Dat Shell dit ook support vind ik een mooi iets, ze zetten zich in voor iets positiefs voor de wereld.”

De Volkskrant ontdekte de keiharde waarheid. “Na enig googlewerk bleken vrijwel alle lyrische reacties afkomstig te zijn van medewerkers van het desbetreffende marketingbureau. Zij kwamen Nooshin steunen én de eigen campagne redden. Het hielp even. Als een druppel op een gloeiende plaat.”

Het artikel ‘Online campagne redden? Plaats gewoon zelf lyrische reacties’ kunt u lezenop de Volkskrant-site.

Dus.

Een bericht gedeeld door Anna Nooshin (@annanooshin) op 19 Jul 2017 om 5:44 PDT

Foto: RTL Boulevard

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media