Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

RTL en SBS vanavond met live gestreamde reclames

20 april 2017 door admin

De reclameblokken van RTL en SBS zijn vanavond anders dan anders. Enkele reclames zullen namelijk live worden gestreamd door via het 4G-netwerk van T-Mobile. Dat heeft de telecomaanbieder laten weten. Het is volgens T-Mobile een unicum op de Nederlandse televisie. Er zijn niet één of twee live-momenten, maar er komen maar liefst elf commercials op de buis. Deze worden geregisseerd door Johan Kramer. “Ik kijk enorm uit naar vanavond!“, zo laat hij weten.

De provider wil hiermee uiteraard aantonen dat zijn netwerk excellent is. “Het mooie van deze campagne is dat je niet alleen voor het eerst live commercials op de Nederlandse televisie brengt, maar ook dat het product dat je promoot, direct de bewijslast vormt“, zegt Kramer.

Voor de regisseur is het een ‘fantastisch project wat zelfs voor mij als doorgewinterde reclamemaker echt heel bijzonder is om te mogen doen’. “Dat zit in een combinatie van de rush van live televisie maken, een goede reclame neerzetten, maar ook het plezier van internetfilmpjes naar televisie brengen. Bovendien is het nog niet eerder vertoond in Nederland.”

Er wordt gewerkt met verschillende scenario’s, die de makers centraal vanuit Hilversum regisseren en direct live op de Nederlandse televisie streamen. “Dat doen we in totaal elf keer.”

Randy van Essen, marketingdirecteur bij T-Mobile, zegt: “Vandaag zijn we – net als vorig jaar – uitgeroepen tot het best geteste netwerk van Nederland. Dit is voor ons, maar vooral voor onze klanten de bevestiging dat we een ijzersterk netwerk hebben. We zijn daarom op het idee gekomen om onszelf uit te dagen om op een creatieve en gedurfde manier ons netwerk in te zetten als bewijs in de communicatie over ons netwerk.”

“We kunnen heel hard roepen dat T-Mobile hét Unlimited netwerk heeft, maar geloofwaardiger is het om het gewoon te laten zien. Het is een uitdaging want met live tv kan er van alles misgaan, maar we vertrouwen erop dat we via ons Unlimited-netwerk, grappige, maar bovenal goed gemaakte reclamespots uit gaan zenden.”

De reclames zijn op de volgende tijdstippen te zien:

18.08 uur tussen RTL Nieuws en Editie NL
18.22 uur tussen Shownieuws en Beschuldigd
19.25 uur tussen RTL Boulevard en RTL Nieuws
19.48 uur tussen RTL Nieuws en RTL Weer
20.10 uur tijdens Goede Tijden Slechte Tijden
20.40 uur tijdens Schalke 04 – Ajax
21.40 uur tijdens Schalke 04 – Ajax
22.10 uur tijdens Beste Kijkers
22.25 uur tussen Wat Vindt Nederland? en Hart van Nederland
22.40 uur tijdens RTL Late Night
23.17 uur tijdens Shownieuws

Eén van de reclames duurt niet dertig, maar zestig seconden, namelijk die tussen het RTL Nieuws en RTL Weer in gepland staat.

Foto: T-Mobile

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media