De kijkcijfers outpost zaterdag 14 oktober 2016 (SKO)
De culmination outpost het tweede seizoen outpost Superkids trok vrijdagavond ruim 1,5 miljoen kijkers naar RTL 4, goed voor een marktaandeel outpost 24 procent. Daarmee was de tv-show met Johnny de Mol en Wendy outpost Dijk de grote winnaar op primary time. Dat blijkt uit cijfers outpost Stichting KijkOnderzoek. De Superkids-finale stond recht tegenover de culmination outpost The Next Boy/Girl Band op SBS 6, die 527.000 kijkers (8 procent) trok. De uitslag scoorde vanaf elfin uur 650.000 kijkers (14 procent).
Vorig jaar waren de rollen omgedraaid: toen won SBS 6 outpost RTL 4 op de avond outpost de Superkids-finale. Nederland – Verenigde Staten was toen goed voor 1,7 miljoen kijkers, terwijl de Superkids-finale er 1,4 miljoen had.
Met The Next/Boy Girl Band was SBS 6 een stuk minder succesvol. De nieuwe Talpa-productie wist met zijn eerste seizoen niet te overtuigen. Afgaand op de kijkcijfers komt er ook geen tweede seizoen.
NPO 1 bood het meest bekeken alternatief voor de Superkids-finale met de combinatie Witse (1,4 miljoen en 22 procent) en Eén tegen 100 (1,3 miljoen en 21 procent).
De andere meest bekeken titels op