Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Roast of Giel Beelen scoort beter dan Roast of Gordon

14 december 2017 door admin

De kijkcijfers van woensdag 13 december 2017 (SKO)

The Comedy Central Roast of Giel Beelen trok woensdagavond op prime time 603.000 kijkers (9 procent) naar de humorzender. Daarmee was de show het 21ste meest bekeken programma van de dag. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het was de tweede keer dat Comedy Central met een thema-avond rondom de roast van een BN’er kwam. Vorig jaar was Gordon als eerste aan de beurt. Hij belandde met 464.000 kijkers (7 procent) op de 24ste plaats in de kijkcijferlijst.

De show rondom Giel Beelen duurde anderhalf uur. Daarna zakten de kijkcijfers al snel weer in. The Late Late Show with James Corden moest genoegen nemen met 139.000 kijkers (3 procent).

Comedy Central trekt normaal gesproken alleen wat verdwaalde lachzakken, maar tijdens The Roast was de zender woensdag de vijfde zender van Nederland.

De grote winnaar op prime time was NPO 2 met De Slimste Mens dat 1,5 miljoen kijkers (22 procent) scoorde. Zembla trok aansluitend 593.000 kijkers (9 procent).

NPO 1 bood het meest bekeken alternatief met Van A Naar B (851.000 kijkers en 12 procent) om half negen en Liefs Uit (727.000 kijkers en 12 procent) om half tien.

Verder was vooral RTL 4 in trek met om half tien Herrie in de Druiventros, dat 799.000 kijkers (13 procent) scoorde. Daaraan voorafgaand trok Van der Vorst ziet sterren 622.000 kijkers (9 procent).

Tijdens Peter van der Vorst wist SBS 6 meer kijkers te boeien met een gloednieuwe Steenrijk Straatarm, goed voor 670.000 kijkers (10 procent). Aansluitend trok Je Eigen Droomhuis 453.000 kijkers (8 procent).

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time (Nieuwsuur uitgezonderd):

  • NPO 3 scoorde met Papadag: 278.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met The Family Man: 294.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Prinses op de erwt: 268.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met S.W.A.T.: 268.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Con Air: 233.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met vtwonen: verbouwen of verhuizen: 187.000 kijkers.

Na Papadag trok NPO 3 een erbarmelijke 174.000 kijkers (3 procent) met Jan Wordt Vader.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,1 miljoen), DWDD (1,3 miljoen), Half Acht Nieuws (1,3 miljoen), Zesuurjournaal (1,2 miljoen), GTST (1,2 miljoen), EenVandaag (1,1 miljoen), RTL Boulevard (1 miljoen), Editie NL (925.000), Zes Uur Nieuws (617.000) en Utopia (545.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Studio Sport Eredivisie (1,2 miljoen), Jinek (1 miljoen), Hart van Nederland (665.000), Nieuwsuur (575.000) en Shownieuws (535.000) het meest in trek. RTL Late Night behaalde met 462.000 kijkers geen plek in de top 25.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 21 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 15 procent en SBS 6 brons met 9 procent.

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.

Foto: Comedy Central

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media