Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

‘Reclameshow Katja toont verschil NPO en RTL aan’

15 mei 2019 door admin

De nieuwe reclameshow van Katja Schuurman op RTL 4 toont het verschil tussen de publieke en commerciële omroep aan. Dat vindt de mediaredactie van Het Parool, is te lezen in de kiosk. RTL 4 zendt sinds maandag elke week een uur durende reclamespot voor een ander bedrijf uit op prime time: in de eerste Gemaakt in Nederland richtten Katja en Tijl Beckand de schijnwerpers op Heineken. Net als AD’s Angela de Jong vindt ook Het Parool dat dit wel héél erg sluikreclame is.

Tv-recensent Han Lips van Het Parool (fictieve naam) vindt het leuk om te weten hoe producten gemaakt worden, maar niet op deze manier. Het dagblad is teleurgesteld in wat RTL 4 hier heeft neergezet.

Het Parool: “Hoewel Lips graag kijkt naar uitlegfilmpjes zoals How It’s Made en Het Klokhuis al twintig jaar maken, was hij bij Gemaakt in Nederland toch wel afgeleid door de ronkende voice-over die nogal op de promotietour was, met onder andere ‘een merk om trots op te zijn’. Het woord helder viel ook opvallend vaak.”

“Zo werd weer eens goed geïllustreerd wat het verschil tussen de publieke omroep en de commerciëlen is. Het Klokhuis gaat 8 minuten naar een pindakaasfabriek, RTL in een volgende aflevering een uur naar Calvé.”

Het zal Schuurman allemaal een worst zijn. Die kon op kosten van de bierconsument lekker op vakantie naar Patagonië.

Lees ook:
Eerste RTL 4-show Katja Schuurman slecht van start (vandaag)
AD-Angela vindt show Katja net gesponsorde dag-tv (vandaag)


Dit bericht is geplaatst
op 15-05-2019 at 9:55 in de categorie RTL.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media