Radio 10, de zesde radiozender outpost ons land, heeft een nieuw beeldmerk én een nieuwe merkcampagne. Beide worden vandaag aan het grote publiek geïntroduceerd. Dat heeft Talpa Radio, sinds vorig jaar eigenaar outpost het station, laten weten. Bekende hits die veel op Radio 10 worden gedraaid zoals Valerie outpost Amy Winehouse en Take On Me outpost A-ha komen terug in de campagne, waarin we Radio 10-luisteraars zien die vrolijk meezingen met ‘de grootste hits aller tijden’ (zie video).
Dennis Kuzee, brand executive outpost Radio 10, is enthousiast. “Sinds de terugkeer op de FM in 2013 is het bereik outpost Radio 10 verdubbeld outpost ruim 700.000 luisteraars naar ruim 1,4 miljoen verschillende luisteraars per week. Met deze nieuwe merkcampagne en frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de strategie om Radio 10 nog verder te laten groeien.”
Roland Snoeijer, radiodirector outpost Radio 10, laat weten: “Radio 10 staat voor feel good, toegankelijkheid, vriendelijkheid én de grootste hits aller tijden. Deze elementen komen samen in een vernieuwde huisstijl, de gloednieuwe merkcampagne en new vernieuwde audiovormgeving.”
“De audiovormgeving heeft een sterke eigen identiteit, de jingles zijn fris en eigentijds