Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Radio 10 onthult nieuw logo en nieuwe tv-reclames

12 september 2017 door admin

Radio 10, de zesde radiozender van ons land, heeft een nieuw beeldmerk én een nieuwe merkcampagne. Beide worden vandaag aan het grote publiek geïntroduceerd. Dat heeft Talpa Radio, sinds vorig jaar eigenaar van het station, laten weten. Bekende hits die veel op Radio 10 worden gedraaid zoals Valerie van Amy Winehouse en Take On Me van A-ha komen terug in de campagne, waarin we Radio 10-luisteraars zien die vrolijk meezingen met ‘de grootste hits aller tijden’ (zie video).

Dennis Kuzee, brand director van Radio 10, is enthousiast. “Sinds de terugkeer op de FM in 2013 is het bereik van Radio 10 verdubbeld van ruim 700.000 luisteraars naar ruim 1,4 miljoen verschillende luisteraars per week. Met deze nieuwe merkcampagne en frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de strategie om Radio 10 nog verder te laten groeien.”

Roland Snoeijer, radiodirector van Radio 10, laat weten: “Radio 10 staat voor feel good, toegankelijkheid, vriendelijkheid én de grootste hits aller tijden. Deze elementen komen samen in een vernieuwde huisstijl, de gloednieuwe merkcampagne en recent vernieuwde audiovormgeving.”

“De audiovormgeving heeft een sterke eigen identiteit, de jingles zijn fris en eigentijds en sluiten naadloos aan op de hits uit het brede muziekformat van de zender.”

Twee van de nieuwe commercials:

Foto: Talpa

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media