PostNL denkt dat Nico Dijkshoorn liegt in hun geschil over een postpakket. Volgens het postbedrijf heeft de huisdichter van De Wereld Draait Door zijn pakket gewoon ontvangen. Dat vertelt hij op Twitter. Dijkshoorn wachtte zaterdag vergeefs op een pakketje en zag op een gegeven moment online dat die bij de buren zou zijn bezorgd, maar niemand heeft wat ontvangen. Briesend deed hij zijn beklag op Twitter en na flink door klagen heeft hij nu eindelijk een reactie van het postbedrijf.
Volgens PostNL liegt Dijkshoorn als hij zegt dat hij het pakketje niet heeft ontvangen. “Dit bericht krijg ik van PostNL: ‘De informatie die wij hebben gekregen is dat de bezorger de zending persoonlijk heeft overhandigd. En de scan ‘bezorgd bij de buren’ is een foutieve scan geweest van de bezorger.’ Kortom, ik lieg en heb het pakket gewoon. Schandalige reactie.”
Dijkshoorn voelt zich erg machteloos. Het probleem had eenvoudig opgelost kunnen worden als het postbedrijf de bezorger gewoon even had opgebeld, maar dat doen ze nooit. “PostNL weigerde, een half uur na foute bezorging, contact op te nemen met de bezorger. Waarom is totaal onduidelijk.”
“Pakket zoek en PostNL blijft beweren dat het bij buren is bezorgd. Zij rommelen wat aan en de klant mag het op gaan lossen met eindeloze klachten en zestig keer uitleggen dat je het niet hebt. Weigeren om contact op te nemen met de bezorger van die dag. Om gek van te worden.”
Lees ook: Nico Dijkshoorn boos op PostNL en Nicolette Kluijver (zondag)
Klik hier om een reactie achter te laten.