Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Op een na meest bekeken première Wie is de Mol ooit

7 januari 2018 door admin

De kijkcijfers van zaterdag 6 januari 2018 (SKO)

Het achttiende seizoen van Wie is de Mol is zaterdagavond met bijna 2,7 miljoen kijkers van start gegaan op NPO 1. Daarmee wist de zender maar liefst 39 procent van alle kijkers om half negen te bekoren. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het is de op een na meest bekeken seizoensopener van Wie is de Mol ooit. Het record staat op de première van het seizoen dat vorig jaar werd uitgezonden. Toen keken er bijna 2,9 miljoen mensen (39 procent) naar de première.

Wie is de Mol sloot vorig jaar uiteindelijk af met 3 miljoen kijkers. Alleen de finale van seizoen vijftien en de finale van seizoen veertien waren nog meer in trek. Daar keken respectievelijk 3,4 miljoen mensen en 3,1 miljoen mensen naar.

Aansluitend aan Wie is de Mol zette Ik Vertrek ook een mooie score neer. Dat programma was goed voor 1,6 miljoen kijkers (24 procent).

MolTalk, de nabeschouwing van Wie is de Mol, trok tegelijkertijd 893.000 kijkers (13 procent) naar NPO 3.

Het meest bekeken alternatief voor Wie is de Mol werd geboden door RTL 4, dat een avondvullende theatershow van Najib Amhali uitzond. Er keken 1,1 miljoen mensen (16 procent) naar.

Verder was op prime time vooral NPO 2 in trek. Victoria kwam uit op een score van 550.000 kijkers (8 procent), waarna Andere Tijden 482.000 kijkers (7 procent) noteerde.

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time (Nieuwsuur uitgezonderd):

  • SBS 6 scoorde met How To Train Your Dragon 2: 347.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Echt Waar: 239.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Law Order: SVU: 188.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Alarm Fur Cobra 11: 168.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met True Crime: 152.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met CSI Miami: 114.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,3 miljoen), Zesuurjournaal (1,5 miljoen), EenVandaag (1,3 miljoen), Kassa (1,3 miljoen), Half Acht Nieuws (1 miljoen), RTL Boulevard (739.000), Eigen Huis en Tuin (607.000) en Lachen Om Home Video’s (476.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Hart van Nederland (911.000), Shownieuws (760.000), Peter Pannekoek Zacht Van Binnen (616.000), Late Nieuws (613.000) en Gabbers (596.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 27 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 16 procent en SBS 6 brons met 8 procent.

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.

Foto: Avrotros

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media