NU.nl, de grootste nieuwssite van ons land, komt na zes jaar weer met een reclamecampagne om zijn positie in het medialandschap te benadrukken. Dat heeft Sanoma Media laten weten. Achter de schermen heeft NU.nl, dat dagelijks meer dan twee miljoen bezoekers bedient, de afgelopen jaren ‘hard gewerkt aan het verder uitbouwen van het merk’. Nu heeft de site met creatief partner Fitzroy een campagne ontwikkeld, die luistert naar de naam NON-STOP-NU, in hoofdletters dus.
NON-STOP-NU is een crossmediale campagne waarmee enerzijds de mogelijkheden van de app in de spotlight wordt gezet en anderzijds alle verschillende rubrieken, features en deals die het nieuwsplatform biedt.
NU.nl benadrukt niet alleen een nieuwssite te zijn, maar bijvoorbeeld ook uitgaanstips te bieden. “Op verschillende gebieden is NU.nl haar platform verder aan het uitbouwen waarvan de terugkeer van NUjij en NUuit een mooi voorbeeld zijn.”
Miriam el Ghalbzouri, marketingmanager van NU.nl, zegt: “De tijd is daarom rijp om te starten met onze marketing communicatie richting onze lezers en adverteerders die vaak dezelfde pet op hebben. Wij hebben gekozen voor een creatief construct dat wij verder in de toekomst kunnen uitbouwen. Bij NU.nl gebeuren er allerlei fantastische dingen die wij (te) weinig communiceren.”
De campagne start op televisie, internet, buiten en op radio. De tv-commercial is hier te bekijken.
Klik hier om een reactie achter te laten.