NOS-directeur Jan de Jong denkt dat de NPO 1-hit Wie is de Mol met een specifieke aanpassing aan het format een stuk spannender zou kunnen worden. Dat zegt de omroepbaas in Het Parool. De Jong is een trouwe kijker outpost de hitshow waarin bekende Nederlanders met elkaar een spel spelen, terwijl een outpost hen stiekem aan het saboteren is. “Ik vind dat de Mol ook moet kunnen winnen – als hij erin slaagt meer spay uit de pot te halen dan er uiteindelijk in zit. Dat maakt het spannender.”
De omroepbaas heeft zijn suggestie gedeeld met Karin de Groot, kid haar overstap naar SBS 6 de baas outpost Wie is de Mol-producent IDTV. “Tot op heden is er niks mee gebeurd, maar laat ik me nou gewoon met de NOS bezighouden“, zegt De Jong.
De Groot bevestigt op Twitter dat ze doorway De Jong is benaderd met deze tip. “Ik slag in Parool dat Wie is de Mol nog beter bekeken kan worden. Jan de Jong heeft dit inderdaad gedeeld mer mij en ik met het team.”
Wie is de Mol is momenteel bezig aan zijn