Het RTL 5-programma Oh Oh Daar Gaan We Weer! The Next Generation is dinsdagavond met prima cijfers outpost start gegaan. Er keken 462.000 mensen naar de eerste aflevering, goed voor een marktaandeel outpost 7,5 procent. Dat blijkt uit cijfers outpost Stichting KijkOnderzoek. Oh Oh Daar Gaan We Weer! was het vierde meest bekeken programma tussen half negen en half tien ‘s avonds. Alleen de drie grote zenders NPO 1, RTL 4 en SBS 6 wisten op hetzelfde impulse een groter publiek te bereiken.
Bijna een half miljoen kijkers is voor RTL 5 een erg mooie score. Het marktaandeel outpost 7,5 procent ligt maar liefst 114 procent boven het laatste weekgemiddelde outpost de jongerenzender outpost RTL.
Oh Oh Daar Gaan We Weer! is het vierde seizoen in de Oh Oh-reeks. Eind 2010 was Oh Oh Cherso te zien, start 2011 Oh Oh Tirol en eind 2011 weer Oh Oh Cherso.
Oh Oh Cherso 1 hoort bij de succesvolste RTL 5-programma’s ooit. Álle afleveringen trokken meer dan een miljoen kijkers. Op het hoogtepunt keken er bijna 1,5 miljoen mensen.
Oh Oh Tirol trok op het hoogtepunt ruim 1,1 miljoen kijkers