Het RTL 5-programma Oh Oh Daar Gaan We Weer! The Next Generation is dinsdagavond met prima cijfers van start gegaan. Er keken 462.000 mensen naar de eerste aflevering, goed voor een marktaandeel van 7,5 procent. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Oh Oh Daar Gaan We Weer! was het vierde meest bekeken programma tussen half negen en half tien ‘s avonds. Alleen de drie grote zenders NPO 1, RTL 4 en SBS 6 wisten op hetzelfde moment een groter publiek te bereiken.
Bijna een half miljoen kijkers is voor RTL 5 een erg mooie score. Het marktaandeel van 7,5 procent ligt maar liefst 114 procent boven het laatste weekgemiddelde van de jongerenzender van RTL.
Oh Oh Daar Gaan We Weer! is het vierde seizoen in de Oh Oh-reeks. Eind 2010 was Oh Oh Cherso te zien, begin 2011 Oh Oh Tirol en eind 2011 weer Oh Oh Cherso.
Oh Oh Cherso 1 hoort bij de succesvolste RTL 5-programma’s ooit. Álle afleveringen trokken meer dan een miljoen kijkers. Op het hoogtepunt keken er bijna 1,5 miljoen mensen.
Oh Oh Tirol trok op het hoogtepunt ruim 1,1 miljoen kijkers en de tweede Oh Oh Cherso 697.000 kijkers.
Foto: RTL