Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Nicolette van Dam geen publiekstrekker op Net5

30 november 2017 door admin

Het nieuwe Net5-gezicht Nicolette van Dam is vooralsnog geen grote publiekstrekker. Het tweede seizoen van Kitchen Impossible, dat ze heeft overgenomen van Arie Boomsma, begon woensdagavond met 250.000 kijkers (4,1 procent). Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Net5 was met Kitchen Impossible de achtste top-tienzender op prime time. Onder meer speelfilms op RTL 7 en Veronica wisten op hetzelfde moment meer kijkers te bekoren.

Kitchen Impossible vormt een uitzendavond met Van Dams andere programma Vtwonen: verbouwen of verhuizen, waarmee ze enkele weken geleden haar Net5-debuut beleefde. Daar keken ditmaal 237.000 mensen (4,2 procent) naar.

De Net5-avond werd om half elf afgesloten door de Victoria’s Secret Fashion Show, die 130.000 kijkers (3,5 procent) scoorde.

Net5 spreekt van een ‘mooi begin’ voor Kitchen Impossible met 6,1 procent marktaandeel in de commerciële doelgroep 20 tot 54-jarigen, met een uitschieter van 8,3 procent in de doelgroep vrouwen van 20 tot 49. Vtwonen scoorde 6,2 procent in 20 tot 54 jaar.

De lingerieshow van Victoria Secret deed het prima onder vrouwen van 20 tot 49 jaar (6,9 procent), maar was vooral in trek bij jonge mannen van 20 tot 34 jaar met maar liefst 13,5 procent marktaandeel. “Hoe kan het ook anders“, grapt Net5.

Al met al zette Net5 in de commerciële doelgroep een avondmarktaandeel van 6,5 procent neer en was ze daarmee naar eigen zeggen de vierde zender van Nederland.

Foto: Nick van Ormondt/SBS

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media