Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Nicolette van Dam bezorgt SBS 6 alwéér horrorcijfers

18 juli 2019 door admin

De kijkcijfers van woensdag 17 juli 2019 (SKO)

Alles wat Nicolette van Dam aanraakt op televisie verandert in een flop. Alleen al bij Talpa Network heeft ze meerdere mislukkingen op haar naam staan, waaronder The Next Boy/Girl Band, Dance as One en Kitchen Impossible. Nu bezorgt ze het bedrijf van John de Mol opnieuw kijkcijferhorror met de dagelijkse kookshow Klinkt Smakelijk, de opvolger van 6 Inside. Het programma noteerde woensdagavond een voorlopig dieptepunt: 56.000 kijkers en 1,9 procent marktaandeel.

De vooravond blijft voor SBS 6 een mijnenveld. Al jaren lukt het de zender niet om daar iets succesvols neer te zetten. Dit najaar hoopt de zender op een grote ommezwaai door de vroegere NPO-hits Lingo en Man Bijt Hond te herintroduceren.

Ook op prime time deed SBS 6 het niet best. Zo wist De Lijf Show om half negen slechts 212.000 kijkers (5 procent) te bekoren.

De grote winnaar op prime time was de NPO 2-quiz De Slimste Mens met 1,2 miljoen kijkers (30 procent). Aansluitend trok De Oorlog Is Oud Ade Binnengekomen 313.000 kijkers (8 procent).

NPO 1 bood het meest bekeken alternatief met Onze Boerderij (523.000 kijkers en 13 procent) en Mooiste Meisje van de Klas (652.000 kijkers en 16 procent).

Het brons gaat naar RTL 4 dankzij de combinatie Topdokters (441.000 kijkers en 11 procent) en Het Spaanse Dorp: Polopos (505.000 kijkers en 13 procent).

Daarna was Veronica het meest in trek. Feyenoord – Panathinaikos wist 365.000 kijkers (9 procent) te bekoren.

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time (Nieuwsuur uitgezonderd):

  • SBS 6 scoorde met De Noodcentrale: 349.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Cocktail: 272.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Inspector Morse: 265.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Hotter than my daughter: 181.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Tour du Jour: 157.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met Break Free: 76.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Zesuurjournaal (1,4 miljoen), het Achtuurjournaal (1,3 miljoen), EenVandaag (956.000), Gevoel van de Vierdaagse (904.000), Sportjournaal (839.000), Half acht nieuws (716.000), Ik weet er alles van (614.000), Editie NL (563.000) en RTL Boulevard (516.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren De Avondetappe (944.000), Jinek (810.000), Hart van Nederland (615.000), Shownieuws (571.000), Journaal laat (455.000) en Nieuwsuur (373.000) het meest in trek. Zomer met Art trok 213.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 25 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 13 procent en NPO 2 brons met 10 procent.

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.


Dit bericht is geplaatst
op 18-07-2019 at 8:15 in de categorie Kijkcijfers.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media