Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Misdaadzender ID: ‘Hoogste kijktijd van alle zenders’

24 oktober 2017 door admin

De tv-zender Investigation Discovery, die vandaag een nieuwe vormgeving lanceert met onder meer een transparant logo en nieuwe idents, heeft in zijn doelgroep de hoogste kijktijd van alle tv-zenders in Nederland. Dat zegt zenderbaas Tatiana Lagewaard in een persbericht. Het verbaast Lagewaard niet dat mensen die naar ID kijken zo lang blijven hangen. “Het is logisch te verklaren, want als je als kijker eenmaal inschakelt, wil je zelf ook de puzzel oplossen en blijf je kijken totdat je weet wie de dader is.“

Lagewaard baseert zich op all-day-cijfers in de doelgroep vrouwen van 20 tot 49 jaar. “True crime is momenteel één van de meest populaire genres en dat zien we ook terug in de gemiddelde kijktijd onder onze kijkers van maar liefst 83 minuten. Dat is de hoogste kijktijd onder de zenders in Nederland.”

De nieuwe vormgeving (zie onderstaande video) moet eraan bijdragen dat mensen nóg langer blijven kijken. “Met deze vernieuwde look feel van de vormgeving hopen we de kijker nóg langer aan ons te binden en we kijken er naar uit om met een nieuw record het jaar af te sluiten.”

“ID onderzoekt levensechte en mysterieuze verhalen, die onze kijkers bezighouden. We laten kijkers de goede en donkere kanten van de mens verkennen, die achter shockerende misdaden en schandalen schuilgaan. Met de nieuwe vormgeving en pay-off ‘Uncover the Truth’ geven we hier uiting aan.”

De zender die waargebeurd drama en mysteries onderzoekt zit naar eigen zeggen in de lift. Het derde kwartaal was het beste ooit met een marktaandeel van 2,0 procent in de doelgroep vrouwen van 20 tot 49 jaar.

Foto: Discovery

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media