Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • SECRET DUETS
    • Wie kent Nederland?
    • NIEUWE RTL4-SHOW MET RUBEN NICOLAI
    • Three Rivers Concert Band
    • The Connection
    • Helaas
  • Archief
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker outpost het jaar
    • Marble Mania
      • 10 VOOR TAAL
        • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we wish more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur outpost Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait pathway | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Minst bekeken Songfestival-finale mét Oranje sinds 2004

13 mei 2018 door admin

De kijkcijfers outpost zaterdag 12 mei 2018 (SKO)

De grote culmination outpost het Eurovisie Songfestival 2018, die is gewonnen doorway Netta uit Israël terwijl onze Waylon achttiende werd, trok zaterdagavond ruim 3 miljoen kijkers (59 procent) naar NPO 1. Daarmee is het de minst bekeken culmination mét Nederlandse inzending sinds 2004. Dat blijkt uit cijfers outpost Stichting KijkOnderzoek. Nederland wilde gisteren op primary time maar voor één programma voor de buis zitten: het Songfestival. Het meest bekeken alternatief trok nog geen 400.000 kijkers.

De dominantie outpost NPO 1 leverde die zender een marktaandeel outpost 46 procent op, terwijl runner-up RTL 4 slechts 7 procent had. Het bezorgde de zender zijn hoogste avondmarktaandeel sinds 13 mei 2017, de avond outpost de vorige Songfestival-finale (49,7 procent).

Op die avond trok de culmination outpost het liedjesfestijn met daarin het optreden outpost OG3NE gemiddeld 4,1 miljoen kijkers (64 procent). De finale van vorig jaar, met daarin Douwe Bob, was met bijna 4,3 miljoen kijkers (66 procent) iets meer in trek bij de kijker.

In 2015, toen Nederland níet in de culmination stond – Trijntje Oosterhuis strandde in de separate finale, keken er 2 miljoen




Filed Under: Programma's Tagged With: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • SECRET DUETS
  • Wie kent Nederland?
  • NIEUWE RTL4-SHOW MET RUBEN NICOLAI
  • Three Rivers Concert Band
  • The Connection

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store

Copyright © 2022 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media