Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Mediagiganten Persgroep, Sanoma en TMG maken vuist

7 juni 2018 door admin

Drie Nederlandse mediagiganten slaan de handen ineen om op online gebied een vuist te maken tegen buitenlandse reuzen als Facebook. De Persgroep (onder meer AD.nl en Volkskrant.nl), Sanoma (NU.nl) en TMG (Telegraaf.nl en GeenStijl.nl) gaan data van hun bezoekers met elkaar delen, zodat ze hun adverteerders beter kunnen bedienen. Ze lanceren daarom gezamenlijk de nieuwe datadienst NLProfiel. Als het aan het trio ligt sluiten ook andere mediapartijen zich hierbij aan.

Adverteerders vinden het vaak prettig om hun advertenties aan zeer specifieke doelgroepen voor te schotelen. De online markt is daarvoor erg interessant: online merken weten vaak veel over hun bezoekers, bijvoorbeeld hun geslacht, leeftijd en voorkeuren. Die gegevens gaat het mediatrio nu met elkaar delen. “De wens vanuit de advertentiemarkt voor betere digitale ‘targeting’ groeit sterk“, laten ze weten.

De lancering komt juist in een tijd dat anonimiteit op het internet onder druk staat en veel wordt bediscussieerd. “Essentieel voor het gebruik van data is dat alles binnen de AVG-regelgeving valt. Consumenten moeten weten dat hun gegevens veilig zijn. NLProfiel combineert kwaliteit, vertrouwen, transparantie én volume“, aldus het trio.

Reacties

Erik Roddenhof, CEO van de Persgroep Nederland, zegt: “De wens voor meer samenwerking tussen de Nederlandse mediapartijen nemen wij alle drie serieus. In plaats van versnippering moeten wij samen zorgen voor meer uniformiteit. Om door te groeien met onze digitale media moeten wij in staat zijn om de wereld van onze adverteerders te vereenvoudigen. Datadiensten worden daarin steeds belangrijker en met NLProfiel bieden
wij nu een sterkere oplossing.”

Marc Duijndam, CEO van Sanoma Media Netherlands, vult aan: “We bieden met NLProfiel een datadienst waarmee adverteerders effectievere campagnes kunnen voeren. Door middel van de beste profielen kan de juiste consument worden gevonden. Ons gemeenschappelijk volume aan data kan zich spiegelen aan grote internationale partijen, maar wel met de zekerheid van een veilige omgeving voor merken en met respect voor de privacyvoorkeuren van de consument.”

En Marc Vangeel, CEO van TMG, tot slot: “De samenwerking binnen NLProfiel is een mooi voorbeeld van een manier waarop uitgevers samen kunnen inspelen op ontwikkelingen in de markt en elkaar daarbij kunnen versterken. Het levert richting consumenten een relevanter aanbod van advertenties op en richting adverteerders en mediabureaus interessantere proposities.”

Foto: Sanoma

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media