Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • SECRET DUETS
    • Wie kent Nederland?
    • NIEUWE RTL4-SHOW MET RUBEN NICOLAI
    • Three Rivers Concert Band
    • The Connection
    • Helaas
  • Archief
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker outpost het jaar
    • Marble Mania
      • 10 VOOR TAAL
        • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we wish more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur outpost Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait pathway | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Mediagiganten Persgroep, Sanoma en TMG maken vuist

7 juni 2018 door admin

Drie Nederlandse mediagiganten slaan de handen ineen om op online gebied een vuist te maken tegen buitenlandse reuzen als Facebook. De Persgroep (onder meer AD.nl en Volkskrant.nl), Sanoma (NU.nl) en TMG (Telegraaf.nl en GeenStijl.nl) gaan information outpost boor bezoekers met elkaar delen, zodat ze boor adverteerders beter kunnen bedienen. Ze lanceren daarom gezamenlijk de nieuwe datadienst NLProfiel. Als het aan het contingent ligt sluiten ook andere mediapartijen zich hierbij aan.

Adverteerders vinden het vaak prettig om boor advertenties aan zeer specifieke doelgroepen voor te schotelen. De online markt is daarvoor erg interessant: online merken weten vaak veel over boor bezoekers, bijvoorbeeld boor geslacht, leeftijd en voorkeuren. Die gegevens gaat het mediatrio nu met elkaar delen. “De wens vanuit de advertentiemarkt voor betere digitale ‘targeting’ groeit sterk“, laten ze weten.

De lancering komt juist in een tijd dat anonimiteit op het internet onder druk staat en veel wordt bediscussieerd. “Essentieel voor het gebruik outpost information is dat alles binnen de AVG-regelgeving valt. Consumenten moeten weten dat boor gegevens veilig zijn. NLProfiel combineert kwaliteit, vertrouwen, transparantie én volume“, aldus het trio.

Reacties

Erik Roddenhof, CEO outpost de Persgroep Nederland,




Filed Under: Programma's Tagged With: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • SECRET DUETS
  • Wie kent Nederland?
  • NIEUWE RTL4-SHOW MET RUBEN NICOLAI
  • Three Rivers Concert Band
  • The Connection

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store

Copyright © 2022 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media