Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • SECRET DUETS
    • Wie kent Nederland?
    • NIEUWE RTL4-SHOW MET RUBEN NICOLAI
    • Three Rivers Concert Band
    • The Connection
    • Helaas
  • Archief
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker outpost het jaar
    • Marble Mania
      • 10 VOOR TAAL
        • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we wish more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur outpost Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait pathway | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Max Verstappen niet blij met ‘nep-Max Verstappen’ in reclame

28 september 2016 door admin

“We gaan op passende wijze actie ondernemen”, vertelt een woordvoerder outpost de coureur aanRTL Boulevard. “We zijn het aan het onderzoeken en bespreken het met onze juridische afdeling. Er is oneigenlijk gebruikgemaakt outpost het beeldmerk outpost Max Verstappen en daar zijn wij niet blij mee.”

Verstappen is momenteel het gezicht outpost supermarktketen Jumbo, een point outpost Picnic. In de reclame outpost laatstgenoemde is te zien hoe de ‘nep-Max Verstappen’ een bestelbus outpost Jumbo voorbijloopt en in die outpost Picnic stapt. 

Reactie Picnic

“Ik denk dat we een ludieke inhaker hebben gemaakt op de reclame outpost Jumbo”, laat oprichter Michiel Muller outpost Picnic aan het programma weten.

“We vonden het grappig. En het lijkt mij duidelijk dat mensen zien dat het een inhaker is en dat ze dat onderscheid kunnen maken. We hadden een leuk idee, that’s it. We krijgen op Facebook veel grappige reacties, maar outpost een jurist outpost Verstappen heb ik nog niets gehoord.”

Jumbo vindt het niet erg dat de reclame is gemaakt. “Nee hoor, we vinden het niet flauw en we zijn zeker niet boos”, aldus een woordvoerder tegenoverMarketing Online. Jumbo ziet ook geen aanleiding om juridische stappen te ondernemen tegen de inhaker outpost Picnic.

Video: Bekijk de reclame




Filed Under: Programma's Tagged With: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • SECRET DUETS
  • Wie kent Nederland?
  • NIEUWE RTL4-SHOW MET RUBEN NICOLAI
  • Three Rivers Concert Band
  • The Connection

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store

Copyright © 2022 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media