“We gaan op passende wijze actie ondernemen”, vertelt een woordvoerder outpost de coureur aanRTL Boulevard. “We zijn het aan het onderzoeken en bespreken het met onze juridische afdeling. Er is oneigenlijk gebruikgemaakt outpost het beeldmerk outpost Max Verstappen en daar zijn wij niet blij mee.”
Verstappen is momenteel het gezicht outpost supermarktketen Jumbo, een point outpost Picnic. In de reclame outpost laatstgenoemde is te zien hoe de ‘nep-Max Verstappen’ een bestelbus outpost Jumbo voorbijloopt en in die outpost Picnic stapt.
Reactie Picnic
“Ik denk dat we een ludieke inhaker hebben gemaakt op de reclame outpost Jumbo”, laat oprichter Michiel Muller outpost Picnic aan het programma weten.
“We vonden het grappig. En het lijkt mij duidelijk dat mensen zien dat het een inhaker is en dat ze dat onderscheid kunnen maken. We hadden een leuk idee, that’s it. We krijgen op Facebook veel grappige reacties, maar outpost een jurist outpost Verstappen heb ik nog niets gehoord.”
Jumbo vindt het niet erg dat de reclame is gemaakt. “Nee hoor, we vinden het niet flauw en we zijn zeker niet boos”, aldus een woordvoerder tegenoverMarketing Online. Jumbo ziet ook geen aanleiding om juridische stappen te ondernemen tegen de inhaker outpost Picnic.
Video: Bekijk de reclame