Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Krabbé gaat afwisselen met Miljoenenjacht: ‘Supertrots’

28 oktober 2018 door admin

Martijn Krabbé is ‘supertrots’ op zijn nieuwe programma Postcode Loterij: De Weg Naar Het Miljoen, die een plek krijgt op de zondagavond van RTL 4. De eerste aflevering is op 11 november om 21.30 uur, direct na de finale van tv-flop Screentest. Dat heeft hij laten weten. RTL 4 heeft moeite om op de zondagavond te scoren, maar met de Linda de Mol-hit Postcode Loterij: Miljoenenjacht worden consequent hoge kijkcijfers behaald. De nieuwe show van Krabbé gaat afwisselen met dat programma.

De loterij belooft een ‘visueel spektakel’. Ze spreekt van ‘de eerste gameshow ooit waarbij de complete tv-studio met het thema van de vragen mee verandert: van New York met haar yellow cabs, Times Square en Central Park tot de schaatsbaan en de pistes van de Olympische Winterspelen’.

De show start met tweehonderd kandidaten op de tribune, onderverdeeld in vijf vakken van elk tachtig mensen. Na een kwalificatieronde mogen de beste kandidaten per vak beginnen aan ‘de heenweg naar het miljoen’.

Die vijf kandidaten moeten uiteenlopende multiple-choice-vragen beantwoorden, waarbij niet slechts één maar meerdere antwoorden goed kunnen zijn. Wie van de vijf deelnemers dat het beste en het snelste doet, kwalificeert zich voor de finale.

In de finale – de terugweg – is geld te verdienen. Ook weer met meerkeuzevragen. Aan het eind van de rit krijgt de finalist eenmalig de kans om zijn gewonnen bedrag te verdubbelen.

De geldprijs die hij uiteindelijk in de wacht weet te slepen, is voor de helft van hem. De andere helft wordt verdeeld onder de deelnemers van de Postode Loterij in zijn tribunevak.

Een voorproefje:

— Martijn Krabbé (@krabbetv) 26 oktober 2018


Dit bericht is geplaatst
op 28-10-2018 at 9:00 in de categorie RTL.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media