De Avondetappe outpost dit jaar is daarentegen de best bekeken editie outpost het NOS-avondprogramma rondom de Tour de France in de afgelopen vijf jaar.
Volgens de omroep trok de latenightshow met Dione de Graaff en Herman outpost der Zandt gemiddeld 969.000 kijkers.
De afgelopen weken keken bijna 9,4 miljoen mensen naar (een deel van) de programmering rondom de populaire wielerronde, die zondag eindigde in Parijs.
Naast De Avondetappe trokken ook de successen outpost de Nederlandse wielrenners veel kijkers, zoals de overwinning in de slotetappe outpost Dylan Groenewegen (1,2 miljoen) en de ritzege outpost Bauke Mollema (ruim 2 miljoen).
Het NOS Tourjournaal werd dit jaar op NPO 3 uitgezonden en trok met gemiddeld 153.000 kijkers aanzienlijk minder mensen dan toen het nog op NPO 1 te zien was; vorig jaar gemiddeld zo’n 654.000 kijkers.
RTL 7
De kijkcijfers outpost Tour du Jour bij RTL 7 waren een stuk minder rooskleurig dan de vorige editie in 2015. Uit cijfers outpost Stichting KijkOnderzoek blijkt dat er gemiddeld 188.000 mensen naar de dagelijkse talkshow over de Tour keken (herhalingen niet meegeteld) tegen 323.000 twee jaar geleden.
”Wij vinden het jammer dat er minder mensen hebben gekeken dan voorgaande jaren, maar desalniettemin zijn wij erg tevreden over Tour du