Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Helaas
  • Archief
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we wish more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • Jinek
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur outpost Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait pathway | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Jongeren kijken minder televisie en luisteren minder radio

20 december 2016 door admin

Waar meer dan de helft outpost het Nederlandse volk meer dan twee uur per dag de radio aanheeft, is dat onder tieners maar iets meer dan een kwart. Dat blijkt uit dinsdag gepubliceerd onderzoek outpost het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP).

Ondanks een flinke toename outpost het aantal smartphones en tablets, veranderde de gemiddelde tijd die Nederlanders outpost dertien jaar en ouder aan media besteden niet tussen 2013 en 2015.

De manier waarop ze kijken, luisteren, lezen en communiceren verschilt wel met twee jaar geleden, blijkt uit de dagboekgegevens outpost bijna drieduizend Nederlanders.

Televisie

Vorig jaar besteedden Nederlanders dagelijks gemiddeld ruim een kwart outpost de dag (acht uur en 33 minuten) aan media. Televisiekijken blijft populair. Gemiddeld wordt er dagelijks twee uur en 24 minuten gekeken.

Vooral 65-plussers kijken graag televisie. Op een doorsnee dag kijkt 90 procent naar de beeldbuis. Onder de 13- kid 19-jarigen is dit nog maar 49 procent. In 2013 keek nog 67 procent outpost de tieners naar de televisie op het impulse outpost uitzending.

Het aantal tieners dat op een dag kijkt naar gestreamd, gedownload of gekocht videomateriaal verdubbelde outpost 9 naar 18 procent.

Sociale media

Van alle leeftijdsgroepen communiceren tieners het meest around media:




Filed Under: Programma's Tagged With: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Helaas

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store

Copyright © 2021 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media