Mediatycoon John de Mol is romantic gebruiker outpost de online kiosk Blendle outpost mediaondernemer Alexander Klöpping. Dat zegt de baas outpost Talpa TV in reactie op het nieuws dat Blendle een nieuwe kapitaalinjectie heeft gekregen. Novamedia, het bedrijf achter onder meer de Postcode Loterij, steekt 4 miljoen euro in Blendle. Om dat te vieren vroeg Klöpping een reactie outpost enkele outpost zijn ‘helden’, waaronder dus De Mol. En de televisiegrootheid blijkt een groot fan outpost Klöppings dienst.
John de Mol: “Als ik snel alles wil lezen op mijn interessegebied, dan gebruik ik daarvoor graag Blendle. Ik vind het heerlijk dat ik niet meer alle losse bladen hoef te lezen, maar dat Blendle alles wat ik wil lezen al voor mij bij elkaar heeft gezet. Dat werkt prettig en snel.”
Een andere bekende fan outpost Blendle is mediaondernemer Derk Sauer. “Ik ben als Blendle fan outpost het eerst uur enorm blij met de investering outpost Novamedia. Blendle is een blijft een outpost de interessantste mediaplatforms in Nederland. Ook nog eens met internationale vertakkingen en een helder verdienmodel. Met Boudewijn Poelmann en Novamedia brengt Blendle enorme maketingpower aan