Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Humberto trekt twee keer zo veel kijkers als Screentest

19 november 2018 door admin

De kijkcijfers van zindag 18 november 2018 (SKO)

Het nieuwe seizoen van de spelshow Het Zijn Net Mensen met Humberto Tan is zondagavond met 641.000 kijkers (9 procent) van start gegaan op RTL 4. Daarmee was het programma het meest bekeken alternatief voor Boer Zoekt Vrouw. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Tan treedt in de voetsporen van Screentest, de mislukte talentenjacht voor presentatoren met Gordon. Die show sloot vorige week af met een dramatisch slechte 349.000 kijkers (5 procent).

Een kijkcijferhit scoren tegenover Boer Zoekt Vrouw is niet onmogelijk. Screentest trad destijds namelijk in de voetsporen van Linda de Mols Miljoenenjacht en dat programma was wél een hit met maar liefst 2 miljoen kijkers.

Na Het Zijn Net Mensen trok de tweede aflevering van Postcode Loterij: De Weg Naar Het Miljoen 930.000 kijkers (18 procent). De show begon met 982.000 kijkers (19 procent).

NPO 1 was dus de grote winnaar op prime time met 3,7 miljoen kijkers (49 procent) voor Boer Zoekt Vrouw. Aansluitend rende de kijker weg toen Lief Dagboek met Marc-Marie Huijbregts begon; daar keken slechts 607.000 mensen (10 procent) naar.

Zusterzender NPO 3 pakte zilver op prime time door in het staartje van dat tijdvak 898.000 kijkers (17 procent) te scoren met Zondag Met Lubach. Daaraan voorafgaand trok Ik Weet Wie Je Bent 579.000 kijkers (9 procent).

Naast NPO 1, NPO 3 en RTL 4 was vooral SBS 6 in trek. Handhavers kwam uit op 457.000 kijkers (6 procent) en Stegeman op de Bres trok aansluitend 684.000 kijkers (12 procent).

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time (Nieuwsuur uitgezonderd):

  • Veronica scoorde met The Bourne Identity: 393.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met NCIS: 370.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Grand Slam of Darts: 310.000 kijkers,
  • NPO 2 scoorde met 2DOC: 272.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met CSI: 214.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Boxing Stars: 128.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,5 miljoen), Studio Sport (1,3 miljoen), Half Acht Nieuws (814.000), Sinterklaasjournaal (802.000), RTL Boulevard (579.000), Vtwonen (567.000), Sanne Wallis de Show (512.000) en Border Security (501.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Hart van Nederland (733.000), Studio Voetbal (546.000), Shownieuws (525.000) en Nieuwsuur (394.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 25 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 12 procent en SBS 6 brons met 8 procent.

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.


Dit bericht is geplaatst
op 19-11-2018 at 8:05 in de categorie Kijkcijfers.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media