Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

GTST-personage gaat ontwerpen voor WE Fashion

13 oktober 2016 door admin

Goede Tijden Slechte Tijden wordt vanaf deze week doorspekt met reclame voor WE Fashion. Personage Nina Sanders (Marly van der Velden) krijgt de opdracht om een ‘party collectie’ te ontwerpen voor WE, die de GTST-kijker straks daadwerkelijk kan kopen in de winkel. Dat heeft RTL 4 laten weten. RTL 4 spreekt van een ‘unieke stap in de wereld van branded content’. Het station spreekt van een ‘verregaande samenwerking’ met soapproducent Endemol en adverteerder WE Fashion.

De verhaallijn is speciaal geschreven rond het karakter Nina Sanders. In de serie krijgt Nina de kans haar droom om modeontwerper te worden te verwezenlijken. Van WE Fashion krijgt ze de opdracht om een party collectie te ontwerpen.

Wat het project uniek maakt, is de diepe verwevenheid van fictie en werkelijkheid, aldus RTL. “Via branded content-momenten in de serie, wordt de kijker meegenomen tijdens het ontwerpproces van Nina.”

Vanaf vandaag wordt de samenwerking tussen de partijen zichtbaar. In deze week krijgt Nina de opdracht van WE Fashion, er wordt toegewerkt naar een finale in week 46 en vanaf 16 november is de Nina x WE Fashion-collectie met 15 items te koop.

Jurian van der Meer, commercieel directeur van Endemol, stelt dat het doorspekken van GTST met WE-reclame de kijker de mogelijkheid biedt om ‘de content op diverse manieren tot zich te nemen’.

Chantall Olthoff, marketingdirecteur van WE Fashion, vult aan: “Na de jarenlange succesvolle samenwerking tussen WE Fashion en RTL rondom The Voice Kids, zijn we blij met dit nieuwe niveau van branded content.”

“Naast de potentie van het GTST-platform om op een inspirerende manier de harten van modebewuste vrouwen tussen 20 tot 49 jaar te veroveren, geeft deze unieke samenwerking uiting aan onze merkopvatting: Great things happen when we get together.”

Foto: RTL

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media