Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

GeenStijl hoopt vooral op aandacht van radio en tv

4 mei 2018 door admin

Weblog GeenStijl voert strijd voor een referendum over de donorwet en hoopt daarbij op aandacht van de mainstream media. “We hopen op veel ouderwetse radio- en tv-aandacht, want het grote bereik zit nog steeds gewoon daar“, zegt redacteur Bart Nijman tegen de NOS. GeenStijl heeft 40.000 handtekeningen verzameld maar moet er binnen zes weken nog eens 300.000 hebben om echt een referendum af te dwingen. De animo is er wel, maar de mensen moet het weten, denkt Nijman.

Naast aandacht van radio en televisie gaat Nijman ook flink online reclame maken. Er is geleerd van 2015, toen GeenStijl een referendum over het associatieverdrag met Oekraïne voor elkaar kreeg.

Nijman: “Toen zaten we na vijf van de zes weken op 180.000 handtekeningen. We kwamen fors tekort dus hebben we een oproep gedaan aan iedereen die had getekend: laat nog iemand anders tekenen. Toen ging de bal heel erg rollen. Er kwam meer media-aandacht en we knalden door die drempel.”

Ditmaal hoopt hij op hetzelfde. “Dat we 300.000 of misschien wel 600.000 handtekeningen kunnen halen, daar twijfel ik geen seconde aan, maar ze moeten wel weten dat het kan en waar ze dan moeten zijn.”

Het artikel ‘300.000 handtekeningen in zes weken, hoe wil GeenStijl dat doen?’ kunt u lezenop de NOS-site.

Foto: NOS

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media