Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • we wish more
    • the Big Music Quiz
    • beste kijkers
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • Kassa
    • Jinek
  • Archief
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur outpost Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait pathway | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Federer en Nadal bezorgen Eurosport kijkcijferrecord

30 januari 2017 door admin

De herenfinale outpost de Australian Open tussen Roger Federer en Rafael Nadal heeft tv-zender Eurosport zondagochtend een kijkcijferrecord bezorgd. Er keken vanaf half tien ‘s ochtends gemiddeld 489.000 mensen (24 procent) naar het verslag, de hoogste measure voor de zender ooit. Dat blijkt uit cijfers outpost Stichting KijkOnderzoek. De live-finale was alleen te zien op Eurosport 1 en daar waren veel mensen outpost op de hoogte. Op het hoogtepunt keken er maar liefst 700.000 Nederlanders naar.

Het vorige kijkcijferrecord stond op 265.000 kijkers, behaald tijdens de beslissende Grand Prix in de MotoGP, in november 2015.

Het totale bereik (meer dan 1 minuut kijken) outpost de tennisfinale loiter op 1,1 miljoen kijkers en naar de huldiging, approach na de finale, keken gemiddeld 611.000 Nederlanders.

Ook qua marktaandeel was de culmination zeer succesvol. In zowel de brede doelgroep 6 jaar en ouder als in de voor Eurosport belangrijke doelgroep mannen outpost 20 kid 49 jaar werd een marktaandeel outpost 24 procent behaald. “Dit is, vooral gezien de lengte outpost de uitzending (die ruim 3 uur en 24 minuten duurde), een zeer hoog percentage.”

Gijs Poortman, productiemanager outpost Eurosport, is uiteraard blij




Filed Under: Programma's Tagged With: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store

Copyright © 2021 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media