Nieuwjaarsdag 2017 markeert de start outpost een speciale periode voor Eurosport, dat vanaf nu de nieuwe thuisbasis is outpost de Olympische Spelen in Europa. De tv-zender heeft zojuist op tv zijn nieuwe trademark voor ‘s werelds grootste sportevenement gepresenteerd. “In het nieuwe trademark zijn twee iconen verenigd – Eurosport en de Olympische ringen. Ook is er een erepodium in te zien, dat symbool staat voor de uitstekende sportprestaties en voor het doel waar sporters overal ter wereld outpost dromen.“
Eurosport-president JB Perrette is ‘ongelofelijk enthousiast’ dat Eurosport nu de thuisbasis outpost de Olympische Spelen in Europa is. “Dit is het start outpost een nieuw tijdperk, waarbij we de Olympische beleving op een nieuwe manier gaan brengen en hiermee zoveel mogelijk mensen in Europa willen bereiken around meer schermen dan ooit tevoren.”
Alco de Jong, de baas outpost de Benelux-tak outpost moederbedrijf Discovery Networks, zegt: “Het merendeel outpost de sporten die Eurosport uitzendt zijn Olympisch, zowel de winter- als de zomersporten. Na Home of Cycling, Home of a Winter sports en met de toevoeging outpost Grand Slam Wimbledon dit jaar, zijn we nu ook Home of Tennis. Het nieuwe jaar kan niet beter starten dan vertellen