Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Dikke versie Holland’s Next Top Model zakt door het ijs

27 februari 2018 door admin

De kijkcijfers van maandag 26 februari 2018 (SKO)

De RTL 5-show Curvy Supermodel, het suikerspinnenzusje van Holland’s Next Top Model, is maandagavond met dramatische kijkcijfers van start gegaan. Er keken slechts 145.000 mensen (2,2 procent) naar het programma van Anna Nooshin. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Nooshin, ook wel bekend als het uithangbord van de leegheid van het bestaan, zakte met haar gezette modellen flink door het ijs. Ze werd met haar programma ingehaald door álle andere toptien-zenders.

Het aansluitend uitgezonden Models in Cape Town deed het ook verschrikkelijk slecht met 116.000 kijkers (2,0 procent). Over de hele avond gezien was RTL 5 de tiende zender van het land. Die tiende plek moest ze gisteren delen met Discovery Channel.

De meeste mensen gingen op prime time voor NPO 1. Daar scoorden Radar 1,6 miljoen kijkers (23 procent), In Memoriam Mies Bouwman 1,2 miljoen kijkers (19 procent) en Memories 912.000 kijkers (18 procent).

SBS 6 bood het meest bekeken alternatief met Mr. Frank Visser Hoe Is Het Nu Met, om half tien goed voor 849.000 kijkers (14 procent). Daaraan voorafgaand deed Zomer in Zeeland 643.000 kijkers (10 procent).

RTL 4 moet genoegen nemen met brons voor Helemaal Het Einde (746.000 kijkers en 11 procent) en The Good Doctor (705.000 kijkers en 12 procent).

Zusterzender RTL 7 profiteerde van het succes van Voetbal Inside, dat 700.000 kijkers (11 procent) scoorde. Daarmee was de mannenzender de nummer vier.

De veelbesproken aflevering van College Tour met de boze Wolff scoorde 363.000 kijkers (6 procent).

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time (Nieuwsuur uitgezonderd):

  • Veronica scoorde met Indiana Jones and the Kingdom of: 511.000 kijkers,
  • NPO 2 scoorde met Koken Met Van Boven: 410.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met Dream School: 336.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Butler: 282.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Grey’s Anatomy: 245.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Curvy Supermodel: 145.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,3 miljoen), DWDD (1,6 miljoen), Zesuurjournaal (1,5 miljoen), Half Acht Nieuws (1,2 miljoen), GTST (1,2 miljoen), Huldiging Olympische Sporters (1,2 miljoen), RTL Boulevard (872.000), Binnenstebuiten (701.000) en EenVandaag (619.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Memories (912.000), Jinek (904.000), Hart van Nederland (782.000), Nieuwsuur (607.000) en Shownieuws (523.000) het meest in trek. RTL Late Night schopte het met 428.000 kijkers niet tot de top 25.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 25 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 14 procent en SBS 6 brons met 10 procent.

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.

Foto: RTL

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media