Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

De Luizenmoeder blijft kijkcijfers vorig jaar overtreffen

25 februari 2019 door admin

De kijkcijfers van zondag 24 februari 2019 (SKO)

De Luizenmoeder blijft de kijkcijfers van vorig jaar overtreffen. Het tweede seizoen is al drie afleveringen onderweg en tot nu toe scoort de komedieserie elke week boven het record van het eerste seizoen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Vorige week doorbrak De Luizenmoeder voor het eerst lineair de 4-miljoengrens, maar dat herhaalt de serie deze week niet. De kijkcijfers zakken ietsjes terug. Er keken gisteren 3,5 miljoen mensen (43 procent) naar de uitzending op NPO 3.

Al met al zijn het weer ongekende prestaties. De Luizenmoeder is verreweg het meest bekeken programma van de Nederlandse televisie. Alle afleveringen van De Luizenmoeder tot nu toe scoorden als volgt (tussen haakjes inclusief uitgesteld kijken):

Seizoen 1

  • 744.000 kijkers (1.594.000 kijkers)
  • 1.400.000 kijkers (2.607.000 kijkers)
  • 2.389.000 kijkers (3.845.000 kijkers)
  • 3.489.000 kijkers (4.745.000 kijkers)
  • 3.357.000 kijkers (4.444.000 kijkers)
  • 3.225.000 kijkers (4.123.000 kijkers)
  • 3.133.000 kijkers (4.100.000 kijkers)
  • 3.307.000 kijkers (4.124.000 kijkers)
  • 3.171.000 kijkers (3.933.000 kijkers)

Seizoen 2

  • 3.965.000 kijkers (5.108.000 kijkers)
  • 4.176.000 kijkers (5.015.000 kijkers)
  • 3.541.000 kijkers (nog niet bekend)

Direct na De Luizenmoeder bleven er 917.000 kijkers (15 procent) hangen bij de derde aflevering van First Dates Hotel. In de eerste week waren dat er nog meer dan een miljoen.

Het meest bekeken alternatief voor De Luizenmoeder was de Linda de Mol-show Weet Ik Veel, dat ook nog een indrukwekkende 1,6 miljoen kijkers (24 procent) neerzette. Aansluitend zette Soof 829.000 kijkers (18 procent) neer.

De NPO 1-combinatie Bed en Breakfast en Project Rembrandt was goed voor 1,3 miljoen (17 procent) en 1,1 miljoen kijkers (18 procent).

De nummer vier op prime time was SBS 6. Handhavers kwam uit op 350.000 kijkers (5 procent) en Undercover in Nederland scoorde 523.000 kijkers (10 procent).

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time (Nieuwsuur uitgezonderd):

  • NPO 2 scoorde met Langs Romeinse Wegen: 422.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Hawaii Five-O: 338.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Transporter Refueled: 333.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met CSI: 246.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met VTBL: 131.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Temptation Island: 118.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Studio Sport Eredivisie (2,7 miljoen), Achtuurjournaal (2,5 miljoen), Studio Sport (1,1 miljoen), Half acht nieuws (723.000), vtwonen (593.000), 3 op reis (502.000) en De Grote Verbouwing (431.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Studio Voetbal (784.000), Hart van Nederland (651.000), Nieuwsuur (420.000) en Makkelijk Scoren (394.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 27 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 17 procent en NPO 3 brons met 12 procent.

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.


Dit bericht is geplaatst
op 25-02-2019 at 8:20 in de categorie Kijkcijfers.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media