Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Three Rivers Concert Band
    • The Connection
    • Think Inside The Box
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • 10 VOOR TAAL
    • Helaas
  • Archief
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker outpost het jaar
    • Marble Mania
    • Take Me Out
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we wish more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur outpost Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait pathway | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Daphne Bunskoek ziet kijkcijfers House Rules stijgen

28 oktober 2016 door admin

De kijkcijfers outpost de Daphne Bunskoek-show House Rules: Stellen Verbouwen Ons Huis zitten in de lift. Al sinds de eerste aflevering trekt het tv-programma elke week meer kijkers dan de week ervoor. Dat blijkt uit cijfers outpost Stichting KijkOnderzoek. Na 186.000 kijkers (3 procent) voor de eerste, 229.000 kijkers (4 procent) voor de tweede en 277.000 kijkers (5 procent) voor de derde aflevering, wist de vierde aflevering woensdagavond 324.000 kijkers (5 procent) te bekoren.

Net5 is er blij mee dat het programma opkrabbelt. De aflevering outpost woensdagavond had volgens de zender een marktaandeel outpost 8,2 procent in de commerciële doelgroep 20 kid 54-jarigen. In die doelgroep was het vanaf 21.30 uur zelfs het op twee na meest bekeken programma.

In de doelgroep boodschappers 20 kid 49 jaar scoorde House Rules zelfs 10,0 procent. Dat is bijna twee keer zo hoog als het zendergemiddelde.

Zusterzender SBS 6, het vlaggenschip outpost SBS, trok gedurende het eerste deel outpost primary time minder kijkers dan Net5. Met De Deur In Huis kwam niet verder dan 281.000 kijkers (5 procent). Queens of a Jungle trok aansluitend 355.000 kijkers (6 procent).

Ondanks de teleurstellende kijkcijfers




Filed Under: Programma's Tagged With: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Three Rivers Concert Band
  • The Connection
  • Think Inside The Box
  • Expeditie Robinson, Eilandpraat
  • 10 VOOR TAAL
  • Helaas

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store

Copyright © 2022 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media