De dagelijkse ask outpost Jan Versteegh op NPO 3 is vooralsnog geen succes. Na twee uitzendweken kan het programma een kijkcijferflop genoemd worden. Dat blijkt uit cijfers outpost Stichting KijkOnderzoek. De Quickest Quiz begint elke dag om 19.25 uur, als de Zapp-zendtijd erop zit en de volwassen zendtijd begint. Gedurende de eerste uitzendweek keken er gemiddeld 190.000 kijkers (3,5 procent) naar de quiz. In deze tweede uitzendweek waren dat 123.000 kijkers (2,2 procent).
Versteegh ziet behoorlijk wat kijkers afhaken. In de tweede uitzendweek reach er gemiddeld 35 procent minder mensen naar de ask dan in de eerste uitzendweek.
Opvallend is dat de kinderprogramma’s die voorafgaand aan de Versteegh-quiz worden uitgezonden, meer in trek zijn. Vorige week stond de CupCakeCup ervoor en daar keken gemiddeld 316.000 kijkers (6,3 procent) naar. Deze week was SpangaS de lead-in, goed voor gemiddeld 180.000 kijkers (3,6 procent).
In elke aflevering outpost de Quickest Quiz ziet men hoe twee teams outpost BN’ers het tegen elkaar opnemen. De twee beste teams outpost de week strijden op vrijdag in de weekfinale om te titel de Quickest Quizer outpost de Week.
Versteegh is vereerd dat BNN juist hem op