Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

‘Coolblue staat journalisten onbeschoft te woord’

2 augustus 2018 door admin

Coolblue staat in ons land bekend als een zeer klantvriendelijke internetwinkel, maar journalisten komen er een stuk bekaaider van af bij het bedrijf. Dat zegt onderzoeksjournalist Bert Quist van de Consumentenbond op Twitter. Quist had een aantal vragen in petto voor Coolblue, maar het bedrijf heeft zijn PR uitbesteedt aan een extern bureau, genaamd Coopr. En die zijn volgens hem niet het ideale visitekaartje van Coolblue: op zijn vragen kreeg hij een ronduit onbeschoft antwoord.

Quist had een simpele vraag aan Coolblue. “Waarom zijn cadeaukaarten van Coolblue maar 1 jaar geldig en wat gebeurt er daarna met het tegoed? En wat kun je met de cadeaukaart als Coolblue failliet zou gaan? Via Twitter omdat Coopr en Coolblue-klantenservice vragen niet wilden/konden beantwoorden.”

Coopr reageerde buitengewoon hufterig, vindt Quist. “Onbegrijpelijk dat een bedrijf als Coolblue, zelf bijna over the top klantvriendelijk, z’n woordvoering laat doen door een stel bijdehante en onbeschofte vogels van een extern PR-bureau.”

Het lokt een reactie uit van Coopr-oprichter Jos Govaart: “Dag Bert. Volgens mij kreeg je na ruim twee uur keurig antwoord op je vraag. Je mag mij uitleggen wat er nu zo erg was Bert. De collega die mijn taken waar zou nemen werd met spoed opgenomen in t ziekenhuis. Ik spreek af dat ik vanaf mijn vakantieadres via e-mail zaken regel. Jij hebt na ruim twee uur keurig netjes antwoord op je vraag.”

Govaart: “Buitenproportionele aanval op een verzoek van mijn collega om je vragen even per email te sturen. Want meer was het niet, Bert.”

Ongepast

Quist is niet onder de indruk. “Beste Jos, ik ben best benieuwd wie je hiermee een dienst bewijst. Je zet je (PR?!-)bedrijfje voor schut en je opdrachtgever Coolblue is hier ook niet bij gebaat. Met betrekking tot je zieke collega: hierover repten jullie met geen woord. Nogal ongepast dat je hem/haar hier op twitter ineens als troef inzet. Overigens speelde dat zoals je weet geen enkele rol: er was geen haast bij mijn vragen, je had ze ook na je vakantie of door Coolblue zelf kunnen laten beantwoorden.”

“Ik heb liever een goed en volledig antwoord dan een half antwoord op slechts 1 vraag, dat vergezeld gaat met onbeschofte communicatie. Is je gespannen reactie wellicht te verklaren uit het feit dat de cadeaukaarten van Coolblue maar één jaar geldig zijn…?”

Revu

Nieuwe Revu-baas Jonathan Ursem stelt dat zijn collegajournalist van de Consumenten niet overdrijft. Hij heeft de mailwisseling ingezien. “Het lijkt erop dat het PR-bureau van Coolblue minder waarde hecht aan tests van de Consumentenbond dan het bedrijf zelf.”

“Ik heb een mailwisseling gezien waarvan ik denk: nou nou. Misschien dat iemand die lui kan vertellen hoe je een journalist te woord staat?”

Het is niet duidelijk of de Consumentenbond inmiddels al een bevredigend antwoord op zijn vragen heeft gekregen van Coolblue.


Dit bericht is geplaatst
op 02-08-2018 at 13:00 in de categorie Overige.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media