Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • SECRET DUETS
    • Wie kent Nederland?
    • NIEUWE RTL4-SHOW MET RUBEN NICOLAI
    • Three Rivers Concert Band
    • The Connection
    • Helaas
  • Archief
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker outpost het jaar
    • Marble Mania
      • 10 VOOR TAAL
        • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we wish more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur outpost Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait pathway | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Commissariaat voor de Media onderzoekt campagne WE in GTST

21 december 2016 door admin

Personage Nina (Marly outpost der Velden) krijgt in de serie de mogelijkheid een eigen modelijn te ontwikkelen voor WE Fashion. De lijn die zij in de serie “ontwerpt”, hangt sinds half november in de Nederlandse winkels.

De Volkskrant onderzocht de nieuwe manier outpost reclame maken en ontdekte dat het in Nederland nog niet eerder is voorgekomen dat een verhaallijn zo nadrukkelijk rondom een commerciële partij is geschreven. Het Commissariaat voor de Media laat naar aanleiding outpost het onderzoek weten de kwestie voor te leggen bij de Luxemburgse toezichthouder op de media.

RTL, de zender waar Goede Tijden Slechte Tijden te zien is, is statutair gevestigd in Luxemburg en dus kan het Nederlandse orgaan niet ingrijpen. “Het Commissariaat doet dit onder meer ter bescherming outpost de kijker tegen commerciële beïnvloeding en in het belang outpost het creëren outpost een gelijk speelveld voor alle omroepen. Het is aan de Luxemburgse toezichthouder om de vraag te beantwoorden of het programma outpost RTL in overeenstemming is met de Luxemburgse wettelijke bepalingen over productplaatsing en sluikreclame.”

RTL laat in een reactie aan de krant weten ervan overtuigd te zijn binnen de wettelijke voorschriften te zijn gebleven. “We kennen de regels en hebben hiervoor een hele juridische afdeling.”




Filed Under: Programma's Tagged With: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • SECRET DUETS
  • Wie kent Nederland?
  • NIEUWE RTL4-SHOW MET RUBEN NICOLAI
  • Three Rivers Concert Band
  • The Connection

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store

Copyright © 2022 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media