Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

BNR mag voortaan wél reclame maken bij NPO

5 januari 2017 door admin

De STER gooit zijn beleid om: voortaan zijn ook commerciële mediapartijen welkom in de reclameblokken van de NPO. Dat heeft de nieuwe STER-directeur Frank Volmer gezegd op BNR Nieuwsradio. BNR wil al jaren reclame maken bij de NPO, maar werd steeds geweigerd. Nu krijgt BNR alsnog toestemming, net als in ieder geval Qmusic. “Als BNR of welke andere commerciële partij reclame wil maken bij de STER dan zijn ze van harte welkom“, zegt Volmer.

De publieke omroep heeft ook een verantwoordelijkheid om de markt niet af te bakenen voor commerciële partijen, vindt Volmer. “Het lijkt me prima dat ze reclame maken, daar krijgen we geld voor terug. Uiteindelijk moeten we de omzetdaling overeind houden en niet de markt belemmeren met allerlei regels.”

Het moet echter niet doorslaan, zegt Volmer. Hij benadrukt dat NPO 1 geen reclames gaat uitzenden om naar RTL 4 te zappen. “Dat lijkt me niet logisch en zou je andersom ook niet willen. Maar als het crossmediaal is mag alles.”

BNR fopte de STER in 2013 door een ‘trojan commercial’ in te leveren. Onder de naam Bay Air kocht het station radiozendtijd in. “BNR heeft ons bij de neus gehad”, reageerde de NPO.

BNR-baas Sjors Fröhlich reageerde in 2015 geërgerd op de continue weigering: “Het kan niet zo zijn dat een publieke organisatie, waar we allemaal aan meebetalen, partijen buitensluit. Ik denk dat het verstandig is dit eens goed uit te pluizen. Naar mijn mening is deze opstelling van de STER juridisch niet houdbaar en eigenlijk belachelijk.”

In februari begint BNR met adverteren bij de STER.

Foto: STER

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media