De online kiosk Blendle van de bekende online ondernemer Alexander Klöpping start deze week zijn eerste grote reclamecampagne. Dat heeft hij laten weten op sociale media. Blendle is tegenwoordig dé manier om print te lezen, al is NRC afgehaakt en is De Telegraaf sinds kort alleen nog met losse artikelen vertegenwoordigd. Nu is er voor het eerst een grote campagne. “We hebben vier spotjes gemaakt, die je voorbij zult zien komen bij NPO en RTL en overal op internet.“
Het blijft volgens de Blendle-baas niet alleen bij televisiereclame. “We zijn, in een bijzondere samenwerking met JCDecaux, op meer dan 1000 plekken door heel Nederland te zien in bushokjes en stations.”
Klöpping onthult in eenblogpost op Medium.com alvast hoe de reclames eruit zien (onderaan de pagina). Ook op Twitter plaatst hij één van de reclames (zie onderstaand).
Onze nieuwe TV commercial ?pic.twitter.com/yDyhOGMwQS
— Alexander Klöpping (@AlexanderNL)8 februari 2018
Foto: BNNVARA