Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Bijna helft kijkers kiest voor Nederland – Luxemburg

11 juni 2017 door admin

De kijkcijfers van vrijdag 9 juni 2017 (SKO)

Bijna de helft van alle kijkers op prime time koos vrijdagavond voor de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland – Luxemburg, die eindigde in een comfortabele 5-0 overwinning voor Oranje. De wedstrijd trok ruim 2,7 miljoen kijkers naar NPO 3, goed voor 44 procent van de kijkers op dat moment. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De RTL 4-show Holland’s Got Talent was het meest bekeken alternatief met toch nog bijna 1,1 miljoen kijkers (18 procent).

Voor NPO 1 is de klap pijnlijker. Witse houdt weliswaar goed stand met ruim 1 miljoen kijkers (17 procent), maar het aansluitend uitgezonden Muziekfeest op het Plein stort in tot een voor NPO 1 extreem slechte 381.000 kijkers (6 procent). Vorige week stelde de showook al zwaar teleur.

De andere meest bekeken titels op prime time waren Nieuwsuur met 351.000 kijkers op NPO 2, The Big Bang Theory met 247.000 kijkers op Veronica en NCIS met 214.000 kijkers op Net5.

De Michiel van Erp-serie Dit Zijn Wij trok slechts 191.000 kijkers (3 procent) naar NPO 2. De film Big Momma’s House kwam niet verder dan 137.000 kijkers (2 procent) op SBS 6.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (1,6 miljoen), Half Acht Nieuws (1,1 miljoen), Zesuurjournaal (1 miljoen), GTST (1 miljoen), EenVandaag (843.000), RTL Boulevard (668.000), Verborgen Dorpen (608.000), Editie NL (519.000), Utopia (443.000) en Trauma Centrum (433.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren de voetbalnabeschouwing (1,2 miljoen), RTL Late Night (1 miljoen), het late RTL Nieuws (783.000), Jinek (725.000), het WK Journaal (699.000), Hart van Nederland (659.000), Lekker Laat (563.000) en Shownieuws (535.000) het meest in trek.

NPO 3 avondmarktleider

NPO 3 was avondmarktleider met 25 procent marktaandeel, RTL 4 pakt zilver met 19 procent en NPO 1 brons met 16 procent.

 

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media