GTST-bekendheid Babette van Veen ergert zich mateloos aan de klantenservice van iPhonePadMac-gigant Apple. Het miljardenbedrijf werpt een enorme drempel op als je een probleem wil melden met een van hun producten. Dat laat ze weten op Twitter. De meeste Apple-producten worden geleverd met 90 dagen gratis telefonische support en als je daarna telefonisch een probleem wil bespreken met de Apple-klantenservice, moet je29 euro per gesprek afrekenen. Belachelijk, vindt ze.
De actrice kon het niet geloven toen ze dat vernam. “Als je een probleem hebt met Apple moet je Apple even bellen à 29 euro per ‘incident’. Incident? Monopolisten doen zeker niet aan service.”
Van Veen vindt het erg klantonvriendelijk. “Ik heb gewoon een vraag, zou toch niet meteen afgetikt hoeven worden?”
Wie denkt dat 29 euro wisselgeld is voor een BN’er als Van Veen, heeft het mis. De actrice benadrukte vorig jaar dat ze lang geen 5.000 euro per maand verdient, zoals een twitteraar suggereerde: “Haha! Van welke planeet kom jij?”
Apple is de laatste tijd behoorlijk negatief in het nieuws, vanwege de vele problemen met de producten van de elektronicagigant. Zo is de nieuwste MacBook Pro afgeslacht door internationale media vanwege de vele technische problemen.
En onze eigen Cornald Maas heeft geen vertrouwen in iOS, het besturingssysteem van de iPhone. Hij twittert: “Ah. iOS 10.2 update aangekondigd. Of ik ‘m wil installeren. Troebel en gedoe, net als vorige update? #dtv”
Foto: RTL