Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Ambassadeursserie Floortje Dessing goed van start

23 november 2018 door admin

De kijkcijfers van donderdag 22 november 2018 (SKO)

De nieuwe programmaserie Floortje en de Ambassadeurs van Floortje Dessing is donderdag goed van start gegaan op de late avond van NPO 1. Er keken vanaf kwart over tien 880.000 kijkers (19 procent) naar de reeks over Nederlandse ambassadeurs in het buitenland. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Dessing is met haar andere show Floortje naar het einde van de wereld scores van ver boven de 2 miljoen kijkers gewend, maar ze scoort nu ook prima voor een doorsnee donderdag.

Voorafgaand aan het programma van Dessing werden KLEM en Droomhuis Gezocht uitgezonden. Daar keken 1,1 miljoen mensen naar, goed voor respectievelijk 17 en 18 procent marktaandeel. Daarmee was NPO 1 de nummer twee op prime time.

RTL 5 pakte de meeste kijkers in dat tijdvak dankzij het aanhoudende succes van Expeditie Robinson, waar ditmaal 1,5 miljoen mensen (23 procent) naar keken. Eilandpraat trok aansluitend 619.000 kijkers (13 procent).

De laatste plek op het erepodium is voor zusterzender RTL 4. Help Mijn Man Is Klusser kwam uit op 936.000 kijkers (14 procent), waarna Bouwval Gezocht 584.000 kijkers (10 procent) scoorde.

De nummer vier op prime time was NPO 3. Keuringsdienst van Waarde trok 907.000 kijkers (14 procent). Aansluitend trok de Instagram-documentaire Follow Me 258.000 kijkers (4 procent).

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time (Nieuwsuur uitgezonderd):

  • RTL 7 scoorde met The Escape Plan: 476.000 kijkers,
  • SBS 6 scoorde met De Lijf Show: 453.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Intern: 352.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Agatha Christies Poirot: 306.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met MacGyver: 186.000 kijkers,
  • NPO 2 scoorde met Voor de vorm: 119.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (1,8 miljoen), DWDD (1,3 miljoen), Zesuurjournaal (1,2 miljoen), Half Acht Nieuws (1,1 miljoen), EenVandaag (1 miljoen), GTST (896.000), RTL Boulevard (785.000) en Met het mes op tafel (750.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Pauw (896.000), Floortje en de ambassadeurs (880.000), Hart van Nederland (658.000), Eilandpraat (619.000) en Shownieuws (496.000) het meest in trek. RTL Late Night met Twan Huys trok 321.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 22 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 13 procent en RTL 5 brons met 10 procent.

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.


Dit bericht is geplaatst
op 23-11-2018 at 8:07 in de categorie Kijkcijfers.
U kunt de reacties op dit bericht volgen via de RSS 2.0 feed.

Klik hier om een reactie achter te laten.

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Te Land, Ter Zee en in de Lucht!
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media