Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • De Voetbalkantine
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

Albert Heijn mijdt radio en tv met nieuwe campagne

19 september 2017 door admin

Albert Heijn is deze week begonnen met een grote campagne om potentiële vakkenvullers en caissières te werven, maar mijdt daarbij bewust de massamedia radio en televisie. Dat meldt René Herremans, manager Employer Branding van Albert Heijn, op Distrifood.nl. Albert Heijn heeft elk jaar weer zo’n 30.000 nieuwe medewerkers nodig. Die veelal jonge medewerkers worden nu gezocht via online. “Daar bereiken we jongeren, die kijken geen tv meer“, laat hij weten.

De mediastrategie wordt compleet omgegooid. “Onze vorige wervingscampagne dateert van 2010 en dus was het tijd voor veranderingen. De mediaconsumptie is met name onder jongeren sterk veranderd de afgelopen jaren. Traditionele televisie kijkt deze doelgroep amper, datzelfde geldt voor radio luisteren. Die kanalen laten we dan ook bewust links liggen.”

In plaats van radio en tv zet Albert Heijn nu media als Facebook, YouTube, Snapchat en Instagram in. Ook zullen er spotjes te horen zijn op Spotify. “En in de grote steden zullen we ook bioscoopreclame inzetten.”

De nieuwste campagne is bedoeld om een bijbaan bij AH ‘cooler’ over te laten komen. “Met deze campagne willen we bereiken dat 15- tot 18-jarigen denken: daar wil ik bij horen. De acteurs in de filmpjes zijn ook allemaal medewerkers van Albert Heijn. De trots die ze uitstralen is echt.”

Heeft Albert Heijn eigenlijk problemen met het aantrekken van personeel? In de grote steden wel, want daar is genoeg alternatief werk. “De horeca, maar ook bezorgservices zijn steeds vaker concurrerende werkgevers voor deze doelgroep.”

Eén van de spotjes van Albert Heijn:

Foto: AH

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media