Publiek-Gezocht.nl gratis tv opnames bijwonen

Publiek gezocht voor tv opnames

  • Home
  • Uitzendingen bijwonen
    • Concert Westerkerk Amsterdam
    • De Voetbalkantine
    • Knockout Champs
    • Het Holland Huis
    • The Headliner
    • enquetes en onderzoekspanels
  • Archief
    • DNA Singers
    • Dit is Nederland
    • QUIZ WITH THE BALLS – SPAIN
    • Ons Kent Ons
    • Holland’s got talent
    • SECRET DUETS
    • De Dansmarathon
    • Spaanders
    • Stralend Kerstfeest
    • Expeditie Robinson, Eilandpraat
    • Chantals pyjama party
    • First & Last
    • De tv-kijker van het jaar
    • Marble Mania
    • 10 VOOR TAAL
    • Think Inside The Box
    • Take Me Out
    • Alles ooit (bijna)
    • Nieuw Verborgen Camera Programma
    • experimensen
    • we want more
    • Het Prikkelpaleis
    • All You Need Is Love
    • De Hofbar
    • Kassa
    • Hip Hop Stars
    • Beau
    • beste kijkers
    • the Big Music Quiz
    • De jongens tegen de meisjes
    • DE BESTE LIEDJES VAN…
    • De TV kantine
    • De Slechtste Chauffeur van Nederland
    • De Nationale Blaastest
    • De Grote Improvisatie Show
    • Bullshit Awards
    • De Jopie Parlevliet Show
    • Dance Dance Dance UK
    • De Wereld draait door | GRATIS!
    • De edivisie
    • De Meesterwerken
    • De Grote Generatieshow
    • De Lijf Show
    • Wie denk je wel dat je bent?
    • Deal or no Deal
  • Over publiek gezocht
    • Waarom aanmelden?
    • Veel gestelde vragen
    • Hoe werkt het?
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    • Download de App
  • Over Stone-Hill Media

100% NL stelt spits-dj’s centraal in nieuwe tv-campagne

19 februari 2017 door admin

Ochtendspits-dj Lars Boele en middagspits-dj Koen Hansen vormen de speerpunten in de nieuwe campagne van 100% NL. De campagne wordt crossmediaal uitgevoerd en is zichtbaar in print, abri’s, online en op tv. Dat heeft het station laten weten. De televisiespot van 100% NL draait sinds vrijdag op de landelijke zenders. Voor de spot werd in totaal zestig liter oranje verf, of eigenlijk yoghurt met een kleurtje, gebruikt. De campagne moet uitstralen dat 100% NL fris en uniek is.

Boele en Hansen zijn beide jonge dj’s die sinds kort radio maken bij 100% NL. Beide heren maakten hiervoor radio bij Qmusic, dus de twee Utrechtenaren kenden elkaar al goed voordat zij als dj bij 100% NL aan de slag gingen.

Carlo de Boer, algemeen directeur van 100% NL, is erg trots op deze campagne. “100% NL is volop in beweging en lanceert deze week een nieuwe merkcampagne. Na 8,5 jaar de Nederlandse artiesten centraal te hebben gezet in de communicatie, is het nu de beurt aan onze nieuwe ochtendshow met Lars en middagshow met Koen.”

“Een nieuwe boodschap in een nieuw fris jasje, dat past bij het DNA van 100% NL. Met het veranderende radio- en media landschap zal 100% NL als meest multimediale radiozender van Nederland (radio, TV, print, online, events) de komende tijd nog veel van zich laten horen.”

Brandingbureau Das Buro is verantwoordelijk voor nieuwe uitingen van de radiozender. Dennis van der Meule van dat bedrijf zegt: “Lars en Koen spelen weliswaar de hoofdrol in de campagne, maar ze staan hiermee symbool voor het hele team en alle luisteraars van 100% NL. De campagne toont eigenlijk wat je op de zender al een lange tijd hoort; een fris en uniek geluid, vol energie en vol liefde voor het merk.”

Foto: 100% NL

Categorie: Programma's Tags: nieuws

Ontvang actuele uitnodigingen

De meeste opnames die op de website staan zijn verlopen en staan hier als referentie.
Wil jij er de volgende keer wel bij zijn?
Meld je dan nu aan.

Recente uitnodigingen

  • Gratis Concert Westerkerk Amsterdam
  • De Voetbalkantine
  • Ons Kent Ons
  • Knockout Champs
  • Het Holland Huis
  • The Headliner

Facebook en Twitter


Tweet

Follow @stone_hill



Beschikbaar als App

Android app on Google Play
iphone app in de App Store


Copyright © 2025 Publiek-Gezocht.nl publieksservice door Stone-Hill Media